آرشیو پنجشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۲۳۷۸
حوادث
۱۹

مزاحم تلفنی در محل قرار به قتل رسید

گروه حوادث: با وقوع یک جنایت در شرق تهران، تحقیقات پلیس آگاهی برای دستگیری عامل جنایت که با به جا گذاشتن خواهر خود در محل درگیری متواری شده است، آغاز شد.

بازپرس محمدحسین شاملو با اشاره به این خبر به «جام جم» گفت: به دنبال اطلاع ماموران کلانتری 129 نارمک از قتل مرد 35ساله ای در بیمارستان، موضوع این جنایت به دادسرای جنایی تهران گزارش شد.

شاملو افزود: با بررسی و تحقیق در این زمینه مشخص شد، میان مقتول و عامل جنایت حوالی ساعت 12 مشاجره و درگیری روی داده است و در این هنگام مردی به هویت جعفر که همراه خواهر خود در محل حضور داشته، با چاقو به سوی مقتول حمله ور شده و پس از مجروح کردن وی از محل متواری شده است.

بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی افزود: دختر جوان که همراه با برادر خود در محل حضور داشت، در تحقیقات عنوان کرد: از چندی پیش مقتول برای او مزاحمت تلفنی ایجاد می کرد و زمانی که وی موضوع را با برادرش در میان گذاشته، به درخواست وی، او در یک قرار صوری مقتول را به محل کشانده و در این محل جعفر او را با ضربات چاقو مجروح کرده و متواری شده است که با انتقال مرد مجروح به بیمارستان، وی بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است. بازپرس ویژه قتل تهران افزود: با دستور بازداشت دختر جوان، پرونده به شعبه 10 پلیس آگاهی تهران ارسال شد تا نسبت به دستگیری متهم فراری اقدام شود.