آرشیو سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۸۷، شماره ۲۳۸۷
ایران
۱۵

استقبال مردم از قهرمانان پارالمپیکی فارس

شیراز خبرنگار جام جم: قهرمانان جانباز و معلول استان فارس در بازگشت از رقابت های پارالمپیک چین، مورد استقبال مسوولان استانی و جامعه ورزش این استان قرار گرفتند.

محمدرضا میرزایی، قهرمان پرتاب نیزه، احسان غلامحسین پور از اعضای تیم فوتبال هفت نفره و دارنده مدال برنز، سامان بلاغی و حسن پالار آنالیزور تیم ملی بسکتبال، از اعضای تیم اعزامی استان فارس به مسابقه های پارالمپیک چین بودند.

قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: کیفیت مسابقه ها نسبت به دوره های قبل بسیار بالابود؛ به شکلی که در این مسابقه ها برای اولین بار بیش از 360 رکورد جهانی و پارالمپیک شکسته شد.محمدرضا میرزایی افزود: در این دوره از مسابقه ها، 13 سانتی متر رکورد پرتاب نیزه پارالمپیک را جا به جا کردم. رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان فارس نیز در مراسم استقبال از قهرمانان پارالمپیک استان گفت: از 14 مدال کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران، دو مدال طلاو برنز را دلاوران مردان استان فارس به دست آوردند. محمد حسین گلریز خاتمی افزود: متاسفانه سه قهرمان پرآوازه فارس مختار نورافشان، عوض آزموده و عنایت الله بخارایی به علت مصدومیت نتوانستند در این دوره از رقابت های پارالمپیک حضور یابند.وی همچنین ازحضورمسوولان استانی و جامعه ورزش درمراسم استقبال از قهرمانان پارالمپیکی فارس تشکر کرد.