آرشیو یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۱۷۵۳
حمل و نقل
۳۲
گزارش

در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای فنی وعمرانی پایتخت معاونت ترافیک شهرداری تهران مورد تقدیر قرار گرفت

در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای فنی و عمرانی پایتخت، معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران به عنوان غرفه نمونه نمایشگاه معرفی و با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفت.

در این نمایشگاه که به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران در بوستان گفت وگو برپا شده بود، آخرین دستاوردهای مدیریت شهری در حوزه فنی و عمرانی به نمایش درآمد و سازمان ها و شرکت های زیرپوشش معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران نیز به صورت متمرکز در آن شرکت کردند.

بنابراین گزارش، سازمان حمل ونقل و ترافیک با ارائه فعالیت های فنی در حوزه ترافیک از جمله پارکینگ سازی، سازمان پایانه های مسافربری با عرضه اقدامات عمرانی از جمله ماکت پایانه بزرگ در دست ساخت شرق و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی با نمایش سیر تحول تاکسی های پایتخت در این نمایشگاه شرکت داشتند.

علاوه بر این شرکت متروی تهران که گسترده ترین عملیات عمرانی زیر زمینی را به منظور اجرای خطوط جدید مترو در اعماق زمین های پایتخت بر عهده دارد و نیز شرکت واحد اتوبوسرانی با نمایش ماکت مسیر 18 کیلومتری خط یک اتوبوس های تندرو (BRT) از تهران پارس تا میدان آزادی در نمایشگاه مذکور حضور داشتند.

شرکت عرف ایران با ارائه آخرین محصولات شهرداری تهران در زمینه تولید تابلوها و علائم راهنمایی و امکانات و تجهیزات ترافیک و شرکت کنترل ترافیک با نمایش پیشرفته ترین و جدیدترین سیستم های هوشمند در زمینه کنترل ترافیک و نظارت تصویری، از دیگر شرکت های حاضر در نمایشگاه دستاوردهای فنی و عمرانی بودند.

بنابراین گزارش شرکت کنترل کیفیت هوا و شرکت مطالعات جامع حمل ونقل و ترافیک به عنوان دو شرکت کاملاتخصصی شهرداری تهران، آخرین اطلاعات کارشناسی و مستندات تخصصی خود را در معرض دید علاقه مندان قرار دادند؛ ضمن اینکه شرکت پیک بادپا و ستاد معاینه فنی خودروهای تهران نیز در این نمایشگاه شرکت داشتند.

گفتنی است در لوح سپاس معاونت حمل ونقل و ترافیک، خدمات این معاونت در زمینه عمران و آبادانی پایتخت و همکاری آن در برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی و عمرانی شهرداری تهران مورد تقدیر قرار گرفت.