آرشیو سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۲۵۸۵
رسانه
۳

پخش سریال رامبد جوان از تیرماه

گروه رسانه: آخرین ساخته رامبد جوان که پیشتر «سیاهچاله» نام داشت، قرار است از 10 تیرماه از شبکه 3 سیما به آنتن پخش سپرده شود.

تصویربرداری این سریال 50 قسمتی که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه 3 تهیه می شود؛ همزمان با پخش ادامه دارد و تاکنون 10 قسمت از آن ضبط شده است.

مهر در خبری آورده است در این سریال که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، رامبد جوان در کنار حمید لولایی، حسن معجونی، نصرالله رادش، شقایق دهقان و سحر دولتشاهی بازی می کند. پیمان قاسم خانی، سرپرست نویسندگان است و محراب قاسم خانی، سروش صحت، علیرضا ناظرفصیحی و فرخ نعمتی نگارش فیلمنامه را به عهده دارند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: در سیاره کوچک آبی رنگی و در گوشه پرتی از کهکشان مدتی است موضوعی فکر اعضای کنفدراسیون راه شیری را به خود مشغول کرده و آن این است که ساکنان سیاره زمین بدون ملاحظه مشغول تخریب محیط زیست خود هستند و نادانسته تعادل کهکشان را به هم زده اند.

کنفدراسیون 4 مامور متبحر خود را به زمین می فرستد تا درباره این موجودات عجیب تحقیق کنند. آنها در قالب یک خانواده در تهران فرود می آیند و خانه یک کله پز را اجاره کرده و در آن مستقر می شوند...

عوامل دیگر این مجموعه که محسن چگینی تهیه کنندگی آن را به عهده دارد، عبارتند از: رضا نمازی مدیر تصویربرداری، علیرضا نوروزیان صدابردار، حمید مهین دوست مدیر تولید، امین صدرایی طراح صحنه و لباس و رضا فرساد جلوه های ویژه رایانه ای.