آرشیو دوشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۶۲
ورزشی
۹

رییس جدید کمیته آموزش فدراسیون دوچرخه سواری: اطلاع دقیقی از فعالیت های 3 سال گذشته وجود ندارد

رییس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون دوچرخه سواری گفت: کار بسیار سختی را در این رشته پیش رو داریم.

محمد عسگری پس از انتصابش به عنوان رییس کمیته آموزش فدراسیون دوچرخه سواری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 23سال مسئولیت کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون دوچرخه سواری را برعهده داشتم و در این 23سال بیش از چهار هزار داور و مربی را در درجات مختلف به دوچرخه سواری کشور معرفی کردم. سه سال پیش و پس از انتخاب آشتیانی به عنوان رییس جدید فدراسیون، به خاطر اینکه دست وی را برای انتخاب نفرات جدید باز بگذارم، از فدراسیون رفتم.

وی افزود: متاسفانه از این سه سال هیچ گونه اطلاعات دقیقی درمورد آمار مربیان و داوران وجود ندارد و هیچ چیزی درمورد این سه سال نمی دانیم. تنها آماری که در این سه سال وجود دارد این است که 32کلاس برگزار شده است اما اینکه چه کلاسی بوده با چه مدرسی و یا اینکه در کجا برگزار شده و با چه نفراتی اصلا مشخص نیست. باید ابتدا کارهایی که در این سه سال شده را مشخص کنیم، بعد به فکر آینده باشیم.

رییس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: به دنبال آموزش ارتباط بیشتر بین داوران، مربیان و فدراسیون هستیم. استفاده از تکنولوژی و دانش روز دوچرخه سواری امری ضروری است که امیدوارم پس از بازگشتم به این فدراسیون، در شرایط بهتری راه های انتقال این علم انجام شود.

وی افزود: بخشنامه ای را به تمام استان ها ارسال کرده ایم که شش ماه هیچ کلاسی برگزار نخواهیم کرد و کارت مربی گری ای نیز صادر نمی شود. می خواهیم در این مدت کارهایی که در این سه سال صورت گرفته را به لحاظ آماری مشخص کنیم تا با فراغ بال به اجرای برنامه هایمان بپردازیم. پس از رفع این مشکل با توان بیشتری کارهای آموزش مربیان و داوران و فعالیت های کمیته آموزش را از سر خواهیم گرفت.

عسگری گفت: کار آموزش در دوچرخه سواری بسیار سخت است و در بازگشتم به فدراسیون کار مشکلی را پیش رو داریم.