آرشیو دوشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۶۲
شهرستان ها
۱۱

به منظور کمک به محرومان استان بسیج سازندگی و کمیته امداد خراسان رضوی توافقنامه پنج ساله امضا کردند

مشهد - خبرنگار کیهان:جهت کمک به محرومان استان توافقنامه همکاری مشترک به مدت 5 سال بین سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به امضا رسید.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران گفت: در این طرح کمیته امداد امام خمینی(ره) سپاه و بسیج در تعامل با یکدیگر و سایر سازمانها تلاش خود را در جهت شناسایی و کمک به نیازمندان و محرومان معطوف می کنند.

سیدهاشم غیاثی افزود: در قالب توافق نامه کلی بین فرماندهی نیروی مقاومت بسیج و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مصوب شد در یک طرح 5 ساله پس از ابلاغ به استانها متناسب با نیاز هر استان، در عرصه های مختلف خدمات رسانی به نیازمندان و محرومین انجام شود.

وی ادامه داد: خراسان رضوی در سه شهر چناران، تربت حیدریه و منطقه 3 مشهد به عنوان مناطق پایلوت این طرح را با عنوان «امداد محله» به مدت سه ماه (دی تا اسفند 87) با موفقیت به اجرا درآورد.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) گفت: با امضای توافقنامه همراه با استفاده از تجربه موفق همکاری مشترک سال قبل در قالب پروژه آزمایشی امداد محله، این طرح در سال جاری و در ماه مبارک رمضان در تمامی شهرهای استان به اجرا در می آید.

علی اصغر حاجی نقی مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی نیز در این نشست تصریح کرد: انجام وظایف الهی و تحقق نهضت خدمت رسانی به نیازمندان، بهره گیری از توان سازمانها و ایجاد زمینه مشارکت افراد داوطلب و نیکوکار جهت کمک به اقشار نیازمند و تامین بخشی از نیازهای فکری خانواده های مددجو از جمله اهداف این تفاهم نامه به شمار می رود.