آرشیو چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۲۷۹۱
اقتصادی
۴

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی:بنزین نوروز تامین شده است

گروه اقتصاد: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از آمادگی این شرکت برای تامین سوخت در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: 10 تیم عملیاتی به منظور بررسی ایراد و نقص جایگاه ها به سراسر کشور اعزام شده اند و مشکلی در زمینه تامین سوخت تعطیلات نوروزی وجود ندارد.

به گزارش «جام جم» فرید عامری روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به این که مصرف بنزین آزاد 400 تومانی در بهمن ماه افزایش یافته تصریح کرد: پیش بینی می شود مصرف بنزین آزاد به 10 میلیون لیتر در روز برسد. وی در عین حال با دفاع از کاهش سهمیه سوخت زمستانی تاکید کرد: کاهش سهمیه بنزین به 80 لیتر تاثیر زیادی در کاهش مصرف نیز داشته است.

عامری تاکید کرد که با اجرای هدفمندی یارانه ها ارائه بنزین با کارت سوخت پایان نمی یابد و سهمیه موجود در کارت ها محفوظ خواهد ماند. مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از رشد ذخیره سازی بنزین در سال جاری خبر داد و گفت: میزان رشد ذخیره بنزین کشور بی سابقه است و هم اکنون ذخیره بنزین به بیش از 10 میلیارد لیتر رسیده است. به گفته عامری تعداد جایگاه های عرضه سوخت که مجهز به سیستم پرداخت الکترونیک هستند تا پایان سال به 700 جایگاه افزایش می یابد.