آرشیو دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۹، شماره ۴۴۷۵
ایران زمین
۲۳

بادبادک ها آسمان اصفهان را رنگی می کند

اصفهان - خبرنگار«ایران» در روز 3 اردیبهشت ماه به مناسبت هفته اصفهان، جشنواره پرواز بادبادک ها به همت مجموعه فرهنگی تفریحی صفه از ساعت 9 تا 20 در کوه صفه برگزار می شود.

مدیریت تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مهم ترین ویژه برنامه های خود را در روزهای 27فروردین، 3 اردیبهشت ماه و هفته اصفهان اعلام کرد. بنا بر اعلام مدیریت تفریحی، مسابقه قایقرانی خانوادگی به همت ستاد تفریحی در روز 27فروردین از ساعت 8تا 13 در اسکله پل خواجو برگزار خواهد شد.

همایش پیاده روی خانوادگی نیز به همت مجموعه فرهنگی تفریحی ناژوان در روز 27 فروردین از ساعت 7 تا 10 در پارک ناژوان برگزار می شود همچنین مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نوش نیز جشنواره ساخت عروسک با بادکنک را در روز 27 فروردین از ساعت 9:30 تا 13 در باغ نوش برگزار می کند. برگزاری مسابقه پیاده روی خانوادگی به همت مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک در روز سه اردیبهشت از ساعت 8 تا 12 در باغ فدک نیز از دیگر برنامه های هفته اصفهان است.

جشنواره ساخت کاردستی با موضوع اصفهان به همت جزیره بازی در روز 3 اردیبهشت از ساعت 9 تا 17 در جزیره بازی و برگزاری مسابقه خانوادگی ماهیگیری با قلاب به همت ستاد تفریحی در روز 3اردیبهشت از ساعت 8 تا 13 در اسکله پل شهرستان از دیگر برنامه های هفته اصفهان است.

مجموعه فرهنگی تفریحی صفه نیز در روز 3 اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 20 در کوه صفه جشنواره پرواز بادبادک ها را برگزار می کند و تورهای اصفهان گردی به صورت رایگان در اماکن تاریخی سطح شهر به همت واحد گردشگری

با همکاری مراکز سازمان از دیگر برنامه های هفته اصفهان است.