آرشیو چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۴۳
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

انفجار گاز در منزل

گنبدکاووس - خبرنگار کیهان:پدر و دو فرزند خانواده ای در «گنبدکاووس» بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.در این حادثه، منزل سه طبقه ای بر اثر نشت گاز منفجر و خسارات زیادی دید.پدر خانواده به همراه دختر و پسر خردسالش که دچار سوختگی شده بودند بلافاصله توسط عوامل امداد و نجات به بیمارستان انتقال یافتند.

سقوط از ساختمان

بوشهر - خبرنگار کیهان: جوان 25 ساله ای بر اثر سقوط از یک ساختمان 15 متری در حال ساخت در منطقه «ویژه پارس جنوبی» از توابع استان «بوشهر» جان خود را از دست داد.این فرد به نام «م» 25 ساله در حالی که روی یک پایه فلزی 15 متری در حال کار بود سقوط کرد و با تلاش پلیس، مصدوم در کمتر از چند دقیقه به بیمارستان انتقال یافت اما متاسفانه به دلیل ضربه شدید از ناحیه سر جان خود را از دست داد.

کشف مواد سوختی قاچاق در قشم

بندرعباس - خبرنگار کیهان:40 هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از دو فروند لنج در قشم کشف شد.

دو فروند شناور حامل سوخت قاچاق در حوالی آب های جزیره هرمز بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز شناورها قاچاق توقیف و در بازرسی آنها از هرکدام مقدار 20 هزار لیتر گازوئیل کشف شد.در این زمینه 13 نفر از ملوانان شناورها دستگیر شدند.

کشته شدن 2 سارق

کاشان - خبرنگار کیهان:در تعقیب و گریز ماموران نیروی انتظامی کاشان با سارقان 2 سارق کشته و یک نفر مجروح شد.سارقان که 4 نفر بودند وارد منزلی در شهر قمصر شدند، اما پلیس یکی از سارقین را دستگیر و 3 نفر دیگر با خودرو پراید متواری شدند.

پلیس پس از دادن فرمان ایست و شلیک تیرهوایی در میدان قاضی اسدالله کاشان، عاقبت لاستیک خودرو را نشانه گرفتند.خودرو سارقان متوقف شد اما 2 نفر سارق در دم جان سپردند و یک نفر آنان مجروح و بلافاصله دستگیر شد.

دستگیری پزشک قلابی

اراک - خبرنگار کیهان: فردی که در یکی از روستاهای شهرستان کمیجان به عنوان پزشک اقدام به دایر کردن مطب کرده بود، دستگیر شد.پلیس در بازرسی از مطب این پزشک قلابی تعداد 5 کارتن داروهای کمیاب پزشکی و یک کارتن انواع آمپول کشف کرد.