آرشیو چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۴۳
حوادث
۱۵

دختران 15 ساله اسرائیلی برای فروش

یک روزنامه صهیونیستی از گسترش فساد اخلاقی در تل آویو، مرکز رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد که دختران 15 تا 17 ساله نیز دچار این بحران شده اند.

به گزارش فارس، یک مرکز مطالعاتی فلسطینی به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت: دختران 15 ساله اسرائیلی برای فروش.

این پایگاه مطالعاتی فلسطینی نوشت: با این تیتر، روزنامه آحارونوت اعلام کرد که جدیدترین تحقیقات پلیس اسرائیل نشان می دهد که تجاوز جنسی به دختران نابالغ رسیده است. بنابراین گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی «شای اربیب» جوان 23 ساله صهیونیستی را زمانی بازداشت کرد که در اتاق محل زندگی او 9 دختر 15 تا 17 ساله حضور داشتند وی از آنان برای سوءاستفاده های جنسی بهره می برده است.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه گزارش خود آورده است که طبق اطلاعات بدست آمده پلیس، این جوان برای امرار معاش خود از دخترانی استفاده می کند که دارای مشکلات خانوادگی یا آموزشی هستند و اغلب خانه های خود را ترک کرده اند و زیرنظر این جوان به خودفروشی روی می آورند. آحارونوت با بیان این که این جوان با این تعداد از دختران جوان، درآمد اقتصادی خوبی کسب کرده است، تاکید کرد که این دختران بدون اجبار این جوان و با تمایل خود در این کار فعالیت می کنند. بنابراین گزارش، این جوان صهیونیست هم اکنون بازداشت شده است و برای محاکمه به دادگاه ارجاع خواهد شد.