آرشیو پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۸۹، شماره ۴۵۴۱
ورزشی
۲۴

خبر

پیراهن ویا تقدیم به فرزند نخست وزیر

گلزن برتر جام جهانی نوزدهم پیراهن خود را در پایان بازی پریشب با پرتغال برای فرزند ساپاته رو امضا و به وی هدیه کرد.داوید ویا در پایان دیدار مذکور پیراهن خود را امضا کرد و برای فرزند نخست وزیر اسپانیا ارسال کرد. خیمه لیساوتسکی وزیر ورزش کشور اسپانیا این پیراهن را از ویا گرفت تا با خود به مادرید ببرد.

مارتینو: به استراحت نیاز داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال پاراگوئه گفت: باید قبول کرد که ما مستحق صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 بودیم. خراردو مارتینو آرژانتینی بعد از برد تیمش در برابر ژاپن گفت: تیم ما در اکثر دقایق بازی برابر ژاپن تیم برتر میدان بود، به نماینده آسیا به خاطر بازی بسیار خوبش تبریک می گویم، اما برای آن که هر تیمی به حق خود برسد لازم بود که ما به مرحله بعدی صعود کنیم. مارتینو افزود: بازی فرسایشی و بسیار خسته کننده ای بود و بازیکنانم باید یک روز به طور کامل استراحت کنند.

رونالدو بدترین بود

به باور نشریه تخصصی فوتبال آلمان، درواز ه بان تیم ملی پرتغال بهترین بازیکن دیدار با اسپانیا بود. هفته نامه کیکر با انتخاب ادواردو و دادن نمره یک به وی، این سنگربان عضو تیم اسپورتینگ براگا را به عنوان مرد اول بازی برگزید. همچنین کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم پرتغال با دریافت نمره 5 ضعیف ترین بازیکن میدان شناخته شد.

والدانو: حداکثر 2 بازیکن دیگر می خریم

مدیر فنی آرژانتینی باشگاه رئال مادرید اسپانیا گفت: در فصل نقل و انتقالات تابستانی بیش از یک یا دو بازیکن دیگر نمی خریم. خورگه والدانو افزود: پس از خرید مایکون و دی ماریا نیازی به خرید بازیکن تازه ای نداریم. تیم بسته شده و نیازی به بازیکن جدید حس نمی شود.