آرشیو پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۸۹، شماره ۴۵۴۱
ورزشی
۲۴

کوتاه از جام جهانی 2010

برنامه مرحله یک چهارم نهایی

جام جهانی فوتبال 2010 امروز تعطیل است و از روز جمعه با انجام جدال مهیج برزیل و هلند که اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی است، ازسر گرفته خواهد شد. این دیدار ساعت 30/18 جمعه در ورزشگاه نلسون ماندلاپورت الیزابت انجام می گیرد. در همین روز اروگوئه و غنا ساعت 23 در ورزشگاه ساکرسیتی ژوهانسبورگ برگزار کننده جدال پنجاه و هشتم این جام خواهند بود.روز شنبه نیز آلمان و آرژانتین از ساعت 30/18 در ورزشگاه گرین پوینت کیپ تاون به دیدار هم خواهند شتافت.همچنین اسپانیا و پاراگوئه در ساعت 23 همان روز در ورزشگاه الیس پارک ژوهانسبورگ برگزارکننده مصاف شصتم پیکارها خواهند بود.

روزتی دیپورت شد

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) دو داور سرشناس جام جهانی 2010 را روانه کشورشان کرد.خورگه لاریوندا (اروگوئه) و روبرتو روزتی (ایتالیا) به خاطر اشتباهات زیادشان دیپورت شدند.کمیسیون داوری این سازمان پس از جلسه یک روز قبل به اطلاع تیم داوری دو داور یاد شده رساند مقدمات بازگشت خود را فراهم کنند. لاریوندا در بازی آلمان و انگلیس گل صحیح فرانک لمپارد که در درون دروازه ژرمن ها قرار گرفت را ندید.روزتی نیز در بازی آرژانتین و مکزیک، گل آفساید واضح ته وز را به اشتباه، صحیح اعلام کرد.

اختاپوس به آلمان رای داد

اختاپوس آلمانی در جدیدترین پیش بینی خود اعلام کرد آلمان برابر آرژانتین به برتری می رسد. اختاپوسی که در شهر آبرهاووزن آلمان تاکنون اکثر پیش بینی هایش در مورد نتایج تیم ملی آلمان درست از کار درآمده پیش بینی کرد آرژانتین شنبه شب آینده برابر آلمان شکست خواهد خورد!