آرشیو سه‌شنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۲۹۴۹
حوادث
۱۹

مرد عصبانی، برادرش را کشت

مردی که در پی مشاجره لفظی با برادر کوچک ترش در یک لحظه عصبانی شده و او را به قتل رسانده بود، با پشیمانی خود را به پلیس معرفی کرد.

به گزارش «جام جم»، روز هشتم شهریور در پی تماس تلفنی یکی از مسوولان یک مرکز درمانی با مرکز فوریت های پلیسی 110، ماموران کلانتری 170 کهریزک از قتل جوان 24 ساله ای اطلاع یافتند.

با عزیمت ماموران به محل و گزارش حادثه به کارآگاهان شعبه 10 پلیس آگاهی تهران، تحقیق در این زمینه آغاز و مشخص شد مقتول جوان 24 ساله ای به نام سجاد است که به دنبال مشاجره لفظی با برادر بزرگ ترش با چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است.

با دستور قضایی پرونده این جنایت به شعبه 10 پلیس آگاهی ارجاع شد و ماموران جستجوی خود را برای دستگیری عامل قتل (رحیم) آغاز کردند.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت، 6 روز پس از وقوع حادثه، متهم با حضور در کلانتری خود را تسلیم پلیس کرد.

با انتقال متهم به شعبه 10 پلیس آگاهی، وی در حالی که بشدت ابراز پشیمانی می کرد، گفت: روز حادثه در خانه مهمان داشتیم. وقتی از محل کار به خانه برگشتم، یکی از پیراهن های برادرم را پوشیدم و پس از پایان مهمانی در حیاط خانه بر سر موضوع کوچکی با برادرم مشاجره کردیم و زمانی که سجاد (مقتول) پوشیدن پیراهنش را بهانه کرد، درگیری میان ما شدت گرفت و در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و با چاقوی میوه خوری ضربه ای به گلوی او وارد کردم که او مجروح و بلافاصله توسط برادرانم و پسرعمویم به بیمارستان منتقل شد و من نیز پس از ترک خانه متوجه مرگ برادرم شدم.

متهم افزود: در این چند روز بشدت پشیمان بودم و هر روز سر مزار برادرم می رفتم و ساعت ها به خاطر اتفاقی که افتاده بود، خودم را سرزنش می کردم. اکنون نیز بشدت پشیمانم و جرات نگاه کردن به صورت پدر و مادرم را ندارم و....