آرشیو سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹، شماره ۳۰۴۰
دانش
۱۲

محصول جدید شورولت، محکم و با دوام

منبع: autonet

تولید شورولت کامارو 2011 از ژانویه 2011 آغاز شده و اولین نمایش آن در نمایشگاه ها از فوریه 2011 با ساختار اسکلتی ارتقاء یافته به منظور کاهش لرزش فرمان اتومبیل و کوتاه تر شدن شیشه جلو، پوشش اکوستیک و نرم سقف کروکی و تودوزی با تزیینات شبیه مدل کوپه به معرض دید علاقه مندان گذاشته خواهد شد. شورولت کامارو جدید به منظور ارائه مدلی سازگار با خصوصیات کروکی طراحی شده است. همچنین چهار ستون جهت تقویت ماشین در زیر کاپوت، تقویت سیستم انتقال نیرومحرکه موتور، بست های V شکل عقب و جلو زیر بدنه همه و همه به منظور طراحی ساختاری محکم جهت حذف اختلالات و مشکلات معمول در خودرو های کروکی است.

مصداق بارز سفتی و محکمی ساختار شورولت کامارو 2011 در سیستم تعلیق(فنر بندی) خودرو قابل مشاهده است. خصوصا که عدم تغییری نسبت به مدل کوپه در این بخش باعث شده که کارایی تقریبا برابری را در هر دو مدل شاهد باشیم. در ماشین های کروکی به منظور جبران ساختار تنزل یافته سیستم تعلیق ملایم تری مورد استفاده قرار می گیرد تا ماشین تبدیل به یک ماشین گشتی تفریحی خیابانی شود، اما طراحان نسبت به شورولت کوپه تغییری در این مدل نداده اند. با توجه به مدل اتومبیل، در طراحی سقف تیغه های حمایت کننده از ساختار ماشین حذف شده است. همچنین در اجزای سازنده سقف و مواد به کار گرفته شده تجدیدنظر شده است. با فشار یک دکمه و تنها در 20 ثانیه سقف برزنتی و سنگین ماشین به حالت Z شکل مانند آنچه در شورولت کوروت دیده ایم جمع می شود.

بین صندلی جلو و عقب یک سابووفر قرار داشته و سیستم کمکی استاندارد جهت پارک اتومبیل هم از دیگر امکانات آن است. شورولت کامارو 2011 قرار است در 9 رنگ با سقف برزنتی مشکی و برنزی تولید شود.

قدرت استاندارد برای موتور V6 انژکتور مدلLT، 312 اسب بخار بوده و قیمت پایه آن از 33995 دلار آغاز می شود. قیمت مدل بهینه شده SS با موتور V8، 2 / 6 لیتری با 400 یا 426 اسب بخار (بسته به این که 6 دنده اتومات باشد یا 6 دنده دستی) و تودوزی استاندارد از 43255 دلار شروع شده و تا 47835 دلار می رسد.

آبکاری بدنه، سیستم صوتی Premium و سیستم اتوماتیک انتقال نیرو به چرخ ها جزو امکان انتخاب های این مدل است. از رقبای تجاری این خودرو می توان به فورد موستانگ و میتسوبیشی Eclipse Spyder اشاره کرد.