آرشیو پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۲۲۹۴
ورزش
۲۴

فوتبال

مشورت کرش با برانکو

کارلوس کرش برای حضور در ایران با برانکو ایوانکوویچ مشورت کرد.کارلوس کرش سرمربی پرتغالی پیش از حضور در ایران گپ و گفت مفصلی با برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق ایران داشته است.

وی پس از سبک و سنگین کردن پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران برای تحقیق بیشتر با دو مربی گفت وگو کرده است، یکی برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق ایرانی و دیگر آلفردو کاسیمیرو سرمربی پرتغالی نفت آبادان که اتفاقا هر دو کرش را به حضور در ایران تشویق کردند.

تمدید قرارداد گواردیولا

پپ گواردیولابا بارسلونا بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیده است. باشگاه بارسلونا در وب سایت رسمی خود اعلام کرده که با گواردیولابه توافق رسیده و او یک فصل دیگر، تا 30 ژوئن 2012 در بارسا می ماند. امضای این قرارداد چند روز دیگر انجام می شود. قرارداد فعلی گواردیولاتا پایان فصل جاری معتبر است.

هوار در تمرین استقلال حاضر نشد

هوار ملامحمد به دلیل حضور در قبرس در تمرین دیروز استقلال غایب بود.این مهاجم عراقی که به تازگی با استقلال قرارداد بسته برای گرفتن رضایتنامه خود به قبرس رفته و در تمرین دیروز آبی پوشان حضور نداشت.

حضور بکام در تمرینات تاتنهام تمدید شد

«دیوید بکام» ستاره انگلیسی باشگاه لس آنجلس گالکسی آمریکا، برای دو هفته دیگر در تاتنهام انگلیس تمرین خواهد کرد.وب سایت رسمی باشگاه تاتنهام روز چهارشنبه اعلام کرد بکام تا روز 22 فوریه (3 اسفند) در تاتنهام خواهد ماند و دو روز بعد از آن راهی آمریکا می شود تا در اردوی پیش از فصل لس آنجلس گالکسی حضور پیدا کند.

رئال مادرید مدیون من است

ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا تصریح کرد: رئال مادرید برای من هیچ چیزی در پی نداشته، ولی این من بودم که برای رئال مادرید کار کردم و اهالی مادریدیسمو به من مدیون هستند. وی افزود: با رئال مادریدی قهرمان شدم که نه کهکشانی بود و نه این همه ستاره داشت، اما یک تیم بود مثل بارسلونای امروز.