آرشیو پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۲۲۹۴
ورزش
۲۴

منهای فوتبال

وزارت ورزش مدیریت را تضعیف می کند

سیدرضا افتخاری مدیر کل تربیت بدنی استان تهران گفت: با تشکیل وزارت ورزش اقتدار مدیریت ورزش کشور تضعیف می شود؛ چرا که بخشی از توان مدیریت ورزش صرف پاسخگویی به مجلس و نهادهای نظارتی خواهد شد.

شهدای جویبار، تیم ملی را شکست داد

مهدی حاجی زاده سرپرست تیم کشتی آزاد شهدای جویبار درخصوص بازی فینال با تیم نفت گفت: تیم جویبار در واقع تیم ملی را شکست داد و به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید. با کمک خدا برای اولین بار جام قهرمانی را به مازندران بردیم که این حق کشتی مازندران است.

ثبت جهانی جایزه بزرگ تیراندازی تهران

فدراسیون جهانی تیراندازی، مسابقات جایزه بزرگ اهداف پروازی تهران را در تقویم ورزشی خود قرار داده است.این اقدام فدراسیون بین المللی تیراندازی نشانگر جایگاه و کیفیت مسابقات جایزه بزرگ تهران است که مهرماه سال جاری با حضور کشورهای مختلف در سطحی بین المللی در میدان المپیکی آزادی تهران برگزار شد.

کوزه گری رییس فدراسیون هندبال شد

مجمع انتخابات فدراسیون هندبال صبح دیروز با حضور حمید سجادی معاون سازمان تربیت بدنی به عنوان رییس این مجمع، در سالن اجتماعات آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار شد و در پایان جلال کوزه گری سرپرست فدراسیون با کسب 30 رای از 43 رای ماخوذ شده برای چهار سال به عنوان رییس فدراسیون هندبال انتخاب شد.

رکابزنان ایران به فینال صعود کردند

رکابزنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که در تایلند برگزار می شود با کسب امتیازات لازم در 2 ماده به دور نهایی و در 2 ماده دیگر به مرحله رده بندی صعود کردند.

این مسابقات در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان و در دو بخش زنان و مردان با حضور 12 تیم ایران، کره جنوبی، ژاپن، چین، مالزی، قزاقستان، ازبکستان، لبنان، تایلند، فیلیپین، هنگ کنگ و چین تایپه از دیروز به میزبانی تایلند آغاز شده است.