آرشیو شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۲۳۴۱
ورزش
۲۴

فوتبال

کفاره دیدن بازی پرسپولیس را می دهم!

مجتبی شریفی رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به اعلام حکم بازی استیل آذین و پرسپولیس مبنی بر اینکه چگونه شریفی در مکه این حکم را صادر کرده است، عنوان کرد: کل عمره 6، 7 ساعت است و باقی زمان بیکار هستیم.

در هتل هم تلویزیون وجود دارد و می توان آن را مشاهده کرد. اصلامن کفاره اینکه بازی پرسپولیس و استیل آذین را دیدم و طواف مستحبی را انجام ندادم، می پردازم. وی درباره فیرپلی گفت: در فوتبال جهان فیرپلی تشویق دارد و ترک آن تنبیه ندارد و به همین دلیل من این موضوع را به عمل مستحب تشبیه کردم و این را به عنوان مثال آوردم. می گویند فتوا می دهید، اما من فتوا ندادم.

رئال بالاخره بارسا را برد

فینال رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های اسپانیا بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید با پیروزی و قهرمانی رئال مادرید به پایان رسید تا آرزوی مورینیو برای جبران شکست تحقیرآمیز 5 بر صفر دیدار رفت لیگ اسپانیا در نوکمپ تا حدودی محقق شود.

دو تیم فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در حالی چهارشنبه شب در دیدار فینال کوپا دل ری به مصاف هم رفتند که دیدار شنبه شب آنها در دور برگشت لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. دیدار دو تیم بارسلونا و رئال مادرید که یک دیدار پر برخورد بود در 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما این شاگردان مورینیو بودند که در نهایت در وقت اضافه با تک گل رونالدو دروازه آبی اناری پوشان بارسلونا را گشود.

نزول دو پله ای فوتسال ایران

در تازه ترین رده بندی تیم های فوتسال جهان، تیم ایران دو پله نزول کرد.در این رده بندی تیم ایران با 1642 امتیاز در رده ششم جهان قرار گرفته است.

با این وجود تیم ایران همچنان برترین تیم قاره آسیا محسوب می شود. نزول ایران تنها اتفاق مهم در رده بندی جدید فوتسال جهان به شمار می رود.