آرشیو شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۲۳۴۱
ورزش
۲۴

منهای فوتبال

بودجه فدراسیون ها به موقع پرداخت می شود

حمید سجادی معاون امور ورزش سازمان تربیت بدنی گفت: سازمان تربیت بدنی تمام تلاش خود را به کار می بندد تا با برنامه ریزی منظم جهت پرداخت به موقع بودجه سبب شود تا برنامه ورزشی فدراسیون ها برای مسابقات حساس کسب سهمیه المپیک به تعویق نیفتد.

معاون ورزش سازمان تربیت بدنی سال جاری را سال حساس ورزش ایران در خصوص کسب سهمیه المپیک دانست و افزود: سازمان تربیت بدنی تمام تلاش خود را می کند تا با برنامه ریزی منظم جهت پرداخت به موقع بودجه سبب شود تا برنامه ورزشی فدراسیون ها برای مسابقات حساس کسب سهمیه المپیک به تعویق نیفتد.

ذوب آهن فاتح دربی اصفهان شد

هفته دهم از رقابت های هندبال لیگ برتر باشگاه های کشور در بخش بانوان با برتری ذوب آهن در شهرآورد اصفهان برگزار شد.

هفته دهم از رقابت های هندبال لیگ برتر باشگاه های کشور در بخش بانوان صبح دیروز با برگزاری سه دیدار در شهرهای شیراز، اصفهان و کرمان پیگیری شد. مهم ترین دیدار این هفته در حالی در اصفهان برگزار شد که دو تیم ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان مهم ترین شهرآورد این شهر را در بخش زنان تکرار کردند. در این دیدار ذوب آهن اصفهان موفق شد بانتیجه 25 بر20 بر تیم فولاد پیروز شود. هفته گذشته این شهرآورد در بخش لیگ مردان با برتری ذوب آهن پیگیری شد.

آموزش ژیمناستیک در مدارس توسعه می یابد

«جعفر درویش زاده» سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: برای توسعه این رشته ورزشی در جامعه، آموزش ژیمناستیک در مدارس در برنامه این فدراسیون قرار دارد.

وی گفت: مدارس مهد استعدادیابی است و در برخی از مدارس که دارای فضای مناسب هستند با اعزام مربی برنامه های آموزشی اجرا می شود. وی گفت: این فدراسیون در مهدهای کودک نیز اقدام به توسعه آموزش کرده و برخی از مربیان را در دوره های آموزشی برای توسعه ژیمناستیک در مهدهای کودک تعلیم داده است.