آرشیو چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۱۹۹۲۹
شهرستان ها
۱۱

رئیس سازمان هلال احمر استان: مسئولان استان اصفهان انتقاد پذیر نیستند

اصفهان- خبرنگار کیهان:

رئیس سازمان هلال احمر استان اصفهان با انتقاد شدید از برخی مسئولان استان گفت: انتقادپذیری این مسئولان به صفر رسیده و نگران آن هستم اگر کسی در آینده حتی پیشنهادی داد با واکنش های بسیار تندی مواجه شود.

سیداحمد نواب در گفت وگو با خبرنگاران، انتقاد را پل سازنده ای برای رفع مشکلات جامعه دانست و یادآور شد: با انتقاد سازنده می توان بر معضلات فائق آمد و نباید از آن گریخت.

وی با بیان اینکه در اصفهان هر کس انتقاد کرد با واکنش بسیار تند مواجه می شود، افزود: در برخی موارد این انتقادها موجب حذف افراد می شود.

رئیس سازمان هلال احمر استان اصفهان با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از 100 کامیون اجناس دسته دومی و تاریخ گذشته در انبارهای این سازمان وجود دارد گفت: بودجه ای که دولت برای حوادث در نظر می گیرد باید در همین رابطه هزینه شود و نباید افراد بنا به سلیقه خود بودجه ها را هزینه کنند.

وی با اعلام اینکه با این بودجه ها باید جلوی حوادث و اثرات مخرب آن گرفته شود، افزود: با واگذاری مدیریت متمرکز داروخانه هلال احمر استان به تهران، نه تنها قیمت خدمات ارائه شده در داروخانه نسبت به داروخانه های دیگر افزایش یافته بلکه بسیاری از خدمات نیز پوشش داده نمی شود.

نواب خواستار واگذاری داروخانه هلال احمر استان به سازمان شد.

رئیس سازمان هلال احمر استان اصفهان گفت: راه اندازی امداد هوایی استان با گذشت چند سال هنوز در کوچه خم نامه نگاری ها مانده و اقدامی برای آن صورت نگرفته است.