آرشیو چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۱۹۹۲۹
شهرستان ها
۱۱

افزایش اعتبارات عمرانی اردبیل در سال جاری

پارس آباد مغان- خبرنگار کیهان:

استاندار اردبیل گفت: اعتبارات عمرانی سال جاری این استان، یقینا بیش از سال گذشته خواهد بود.

سیدحسین صابری در مراسم تودیع فرماندار و معارفه سرپرست فرمانداری پارس آباد، افزود: این افزایش نشانگر عنایت دولت به استمرار برنامه های عمرانی و خدمت به مردم است.

وی تکمیل طرح های نیمه تمام را از مهمترین برنامه های سال جاری اعلام کرد و گفت: مدیران دستگاه های دولتی یک هفته تا 10 روز فرصت دارند معادل 5/1 برابر اعتبارت سال قبل پروژه های اولویت دار نیمه تمام مناطق محروم را تعریف و به استان معرفی کنند.

وی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های پارس آباد مغان گفت: این منطقه از مناطق استثنایی کشور به ویژه در بحث آب و خاک و کشاورزی است.

وی به نقش کشاورزی در خودکفایی و استقلال کشور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه پروژه های عمرانی بزرگی در عرصه آب و خاک در پارس آباد در دست اجرا است.

وی ارتقای سطح کشاورزی به سمت پیشرفته و مکانیزه و گسترش آبیاری قطره ای و تحت فشار را از تاکیدات دولت در بودجه90 و برنامه پنجم توسعه دانست و گفت: دولت، 50درصد هزینه های اجرایی مکانیزه شدن به صورت کمک بلاعوض و 50درصد بقیه را به صورت تسهیلات ارزان قیمت در اختیار کشاورزان قرار می دهد.

وی همچنین بر حل مشکل آب شرب بخش اصلاندوز و تکمیل هر چه سریع تر بیمارستان 120 تخت خوابی پارس آباد و نیز عمران شهرها تاکید کرد.

در پایان با قدردانی از خدمت 32ساله التفات خدابنده فرماندار قبلی پارس آباد، ولی کریمی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.