آرشیو شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۱۰
حوادث
۱۵

سردار کارگر: پلیس اجازه تساهل در حوزه سینما را نمی دهد

معاون اجتماعی نیروی انتظامی از جانبازان و شهدا به عنوان هنرمندان واقعی یاد کرد و گفت: پلیس در حوزه فیلم و سینما به فردی اجازه تساهل و تسامح نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، سردار بهمن کارگر در مراسم معرفی سرپرست موسسه ناجی هنر ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی نشان داد که مردم فهیم ایران همیشه هوشیار هستند و این مردم بودند که حوادث را رصد کردند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه هیچ سازمانی نمی تواند در کشور ادعا کند راهپیمایی 9 دی را سازماندهی کرده و مردم را به صحنه آورده است، افزود: در روز تاریخی 9 دی حتی شعارها و نوع تصاویری که مردم در دست داشتند به هیچ وجه سازماندهی نشده بود و این خود مردم بودند که این حماسه عظیم را به وجود آوردند.کارگر با تاکید بر اینکه نباید در حوزه هنر و سینما خودباختگی داشته باشیم گفت: باید هوشمند حرکت کنیم و مصلحت ها را درنظر بگیریم و مصلحت آن جایی است که خط قرمز ماست.

کارگر جانبازان و شهدا را هنرمندان واقعی دانست و افزود: در نیروی انتظامی باید به دنبال هنر ارزشی و اسلامی باشیم و ما به هیچ وجه در نیروی انتظامی در حوزه فیلم و سینما اجازه نخواهیم داد مسئله تساهل و تسامح حاصل شود و باید در این حوزه خود الگو و پیشتاز باشیم.