آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۳۳۷۹
فرهنگ و هنر
۵

افتخاری: امسال پرکارتر می شوم

علیرضا افتخاری با گلایه از بی مهری هایی که در 2 سال اخیر با او شده است، گفت: در طول 2 سال خانه نشینی ام، یک نفر هم یک شاخه گل نیاورد که از ما خبر بگیرد، این گونه رفتارها انگیزه و دلیلی برای آواز نخواندن است، اما امسال به یاری خدا تلاش می کنم تا پرکارتر باشم.

این خواننده پیشکسوت کشورمان که روز گذشته مهمان برنامه «صبح باخبر» شبکه خبر صدا و سیما بود با بیان این که بنده استاد نیستم بلکه خواننده هستم، تاکید کرد: اکنون 2 سال است که کار نمی کنم و با بچه ها در منزل به سر می برم.

افتخاری با انتقاد از برخی رفتارها با پیشکسوتان عرصه هنر، گفت: این افراد باید دلجویی شوند و معتقدم که زمان اجرای برنامه ها و کنسرت ها بهترین موقعیت برای دیدار مردم است. افتخاری همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش درخصوص ویژگی های فصل بهار در این برنامه اظهار کرد: بهار زود می گذرد و باید از تمام لحظات آن استفاده کرد و خموشی که در انسان وجود داشته است باید بیدار و هماهنگ با فصل شود، بهار بهشت فصل هاست و باید از آن بیشتر بهره گرفت.

او با اشاره به این که عمر انسان زود می گذرد، گفت: اکنون جوانی من زود گذشت و بعد از این فکر می کنم که ای کاش بیشتر از افراد با تجربه مشورت می گرفتم و از جوانی خود استفاده بهتری می کردم.