آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۳۳۷۹
حوادث
۱۹

دستگیری دزد 100میلیون تومانی جواهرات

ماموران انتظامی شهرستان اصفهان با دستگیری یک سارق حرفه ای و سابقه دار منزل، بیش از یک میلیارد ریال طلاجات و وسایل گرانبهای دزدی را از منزلش کشف و ضبط کردند.

به گزارش پایگاه پلیس،سرهنگ محمدعلی بختیاری، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در این باره گفت: در پی دریافت گزارش چند فقره سرقت از منازل شهروندان تلاش برای یافتن عامل یا عوامل این سرقت ها در دستور کار ماموران کلانتری 19 قرار گرفت. وی افزود: ابتدا با تحقیقات میدانی محل اختفای سارق شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی ماموران کلانتری 19 به محل مورد نظر اعزام شده و متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مرکز استان یادآور شد: در بازرسی از منزل وی مقادیر زیادی طلاجات مسروقه به ارزش بیش از یک میلیارد ریال، 2 تخته فرش مسروقه، تعداد زیادی وسیله برقی آشپزخانه، مقادیر زیادی بدلیجات، تعداد زیادی کیف زنانه،2 دستگاه دوربین عکاسی و فیلمبرداری سرقتی، چند عدد تابلو فرش گرانبها و تعداد زیادی ظروف چینی تزئینی مسروقه کشف و ضبط شد. این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: سارق با توجه به اسناد و مدارک زبان به اعتراف گشود و گفت از طریق کمین در محلات و پس از خالی شدن منازل ماهرانه از دیوار یا پشت بام وارد منزل شده و طلاجات،اموال باارزش و وجوه نقد را سرقت می کرده و با این شیوه به منازل زیادی دستبرد زده است. وی با بیان این که این سارق به نام غلام، 26 ساله در بازجویی های فنی و پلیسی به 15 فقره سرقت منزل اعتراف کرده است، اظهار کرد: در این ارتباط تعدادی از مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه به آنان بازگردانده شد.

سرهنگ بختیاری با اشاره به این که متهم همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان خواست هنگام برخورد با موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.