آرشیو یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۳۹۳
گفتگو
۱

شکست تحقیرآمیز پرسپولیس در آزادی

حاشیه های چند روز اخیر اردوی پرسپولیس، اثرات خودش را در بازی روز گذشته این تیم بروز داد؛ جایی که پرسپولیس در حضور اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی با نتیجه سنگین 4 بر 2 مغلوب سایپا شد.

نیمکت نشینی چهره های تاثیرگذاری چون علی کریمی، ایمون زائد، محمد نصرتی و محمد نوری و البته بی انگیزگی نفراتی که از ابتدا در تکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته بودند باعث شد در همان 6 دقیقه نخست 2 بار دروازه قرمزها توسط کریم انصاری فرد و سید امین منوچهری باز شود. در ادامه اخراج سامان آقازمانی در دقیقه 44، مشکلات تیم دنیزلی را برای جبران نتیجه، بیشتر کرد. نیمه دوم با 3 تعویض همزمان در ترکیب پرسپولیس آغاز شد اما حضور کریمی، نوری و نصرتی هم تاثیر چندانی در روند بازی نگذاشت و این تیم سایپا بود که در دقیقه 58 توسط مجید غلام نژاد به گل سوم رسید. در ادامه ابراهیم شکوی در دقیقه 74 اختلاف را به 2 رساند اما 5 دقیقه بعد میلاد غریبی برای چهارمین بار دروازه پرسپولیس را باز کرد تا گل دقیقه 87 علیرضا نورمحمدی هم از سنگینی شکست پرسپولیس مقابل سایپا کم نکند.

در دیگر بازی های دیروز جدال صبا – نفت و ملوان – مس بدون گل به تساوی انجامید و تیم سقوط کرده مس سرچشمه با یک گل مهمان خود فجرسپاسی را شکست داد.