آرشیو پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۱۹
حوادث
۱۹

سارق زورگیر، لباس مالباخته ها را از تنشان درمی آورد

سارق زورگیر که در غرب تهران با سرقت از مردم، لباس آنها را نیز از تنشان درمی آورد تا مالباختگان نتوانند او را تعقیب یا به پلیس مراجعه کنند، بازداشت شد.

به گزارش جام جم، از چندی پیش با شکایت های مردمی مبنی بر سرقت اموال رهگذران در محدوده دهکده المپیک در غرب تهران، موضوع برای رسیدگی در دستور کار ماموران قرار گرفت.تحقیقات اولیه پلیس نشان می داد سارق زورگیر با شیوه عجیبی اموال رهگذران را سرقت می کند. او پس از سرقت، مالباختگان را وادار می کرد لباس هایش را درآورند تا نتوانند او را تعقیب کنند.

سرهنگ علی باسلوسی، رئیس کلانتری 133 شهرزیبا در این ارتباط گفت: پس از شکایت مرد مالباخته ای که در دام سارق زورگیر گرفتار شده بود، جستجوی ماموران تجسس کلانتری و گشت های عملیاتی برای شناسایی متهم

آغاز شد. ماموران با چهره نگاری از سارق، محل های جرم خیز را زیر نظر گرفتند.وی افزود: در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، یکی دیگر از شهروندان به گشت انتظامی مراجعه و عنوان کرد ساعتی پیش مورد سرقت و زورگیری قرار گرفته است که در بررسی ها مشخص شد این زورگیری نیز مشابه سرقت های قبلی بوده است.

وی تصریح کرد: هنوز ساعتی از این ماجرا نگذشته بود که سومین سرقت نیز به همین شیوه به ماموران گزارش شد و بلافاصله محل های مشکوک تحت نظر قرار گرفت تا این که یکی از گشت های انتظامی به مردی که در حال حمل کیسه ای سیاه بود، مشکوک شده و او را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.کلانتر 133 شهرزیبا خاطرنشان کرد: پس از بازداشت فرد مظنون، در بازرسی از کیسه همراهش 2 دست کت و شلوار و پیراهن و چند جفت کفش مسروقه کشف و ضبط شد. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.