آرشیو پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۱۹
اقتصادی
۴

با این کار تمام سهمیه ماه های گذشته دارندگان کارت سوخت محاسبه می شود

الزام به سوختگیری، مقدمه مرحله دوم هدفمندی است

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: الزام به یک بار سوختگیری تمام دارندگان کارت هوشمند سوخت تا 25 خرداد ماه جاری تنها به منظور جمع آوری اطلاعات سامانه هوشمند سوخت است.

به گزارش شانا، محسن روحانی افزود: الزام به یک بار سوختگیری دارندگان کارت هوشمند سوخت به منظور محاسبه و درج سهمیه هر کارت به صورت فیزیکی در کارت هوشمند سوخت است. وی افزود: با این روش، شخصی که در این مدت به جایگاه مراجعه و اقدام به سوختگیری خودرو می کند، سهمیه باقیمانده یارانه ای، نیمه یارانه ای و آزاد وی محاسبه و به صورت فیزیکی در کارت وی درج خواهد شد که از طریق نمایشگر دستگاه قابل مشاهده است. روحانی با تاکید بر این که، این کار به منظور تسویه سهمیه های باقیمانده و ذخیره شده در کارت های هوشمند سوخت و آمادگی برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها انجام می شود، تصریح کرد: با این روش تمام سهمیه ماه های گذشته دارندگان کارت سوخت محاسبه می شود.

مدیر سامانه هوشمند سوخت کشور تاکید کرد: از این طریق سهمیه تمام دارندگان کارت هوشمند سوخت یک بار در خرداد ماه محاسبه و تسویه خواهد شد.

وی با اشاره به برخی اخبار درباره سوختن سهمیه باقیمانده در کارت های هوشمند سوخت گفت: اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مبنی بر سوختن سهمیه ها نبوده است و تنها امکان دارد کسانی که در این مدت مراجعه نکنند، سهمیه خود را به طور کامل و دقیق نگیرند.