آرشیو سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۳۲
ورزشی
۱۸

چراغ سبز فرهاد مجیدی به استقلال

در حالی که بنا به گفته رئیس هیات مدیره استقلال، فرهاد مجیدی برای بازگشت به تیم خود چراغ سبز نشان داده است، خبرهای فصل نقل و انتقالات فوتبال را در ذیل تقدیم می کنیم.

فرشید طالبی، مدافع سابق تیم فوتبال ذوب آهن رسما با قراردادی یک ساله به تیم سپاهان پیوست. به این ترتیب زوج طالبی علی احمدی جانشین زوج بنگر حسینی در قلب خط دفاعی سپاهان می شوند.

ایمان مبعلی پس از حضور ناموفق در لیگ امارات که با مصدومیت شدید این هافبک مواجه شد، دیروز با عقد قراردادی یک ساله بار دیگر به استقلال بازگشت.

فولاد خوزستان گرچه در بازار نقل و انتقالات حضور چشمگیری نداشته اما قرار است بزودی 4 بازیکن ایرانی و خارجی در تمرینات این تیم شرکت کنند. 2 بازیکن برزیلی در پست های دفاع و مهاجم از جمله بازیکنان مورد نظر فولادی ها هستند. فولاد همچنین با «شاکر» دروازه بان تیم ملی اردن هم به توافق های اولیه رسیده است.

مسوولان باشگاه الوحده امارات خواهان مذاکره با آندرانیک تیموریان شده اند و نکته جالب توجه این است که هدایت الوحده را برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی برعهده دارد. تیموریان حالابا 2 پیشنهاد از لیگ قطر و لیگ امارات مواجه است.

بنا بر اعلام رسولی نژاد رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی مهاجم الغرافه قطر آمادگی ضمنی خود را برای بازگشت به جمع آبی پوشان اعلام کرده و امیر قلعه نویی باید در این مورد تصمیم نهایی را بگیرد. این در حالی است که یکی از دلایل قهرمان نشدن استقلال در لیگ برتر، جدایی مجیدی در میانه های فصل از این تیم بود.

مهدی کیانی، هافبک تراکتورسازی قرارداد خود را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. تراکتورسازان پیش از این محمد نصرتی و محمد ایران پوریان را جذب کرده بودند.