آرشیو سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۳۲
ورزشی
۱۸

یوسف کرمی و محمد باقری معتمد از انگیزه بالای خود برای درخشش در لندن می گویند

تکواندوکاران المپیکی معرفی شدند

همان طور که پیش بینی می شد یوسف کرمی، محمد باقری معتمد و سوسن حاجی پور، 3 تکواندوکاری که پیش از این سهمیه ورودی المپیک 2012 را برای کشورمان به ارمغان آورده بودند، به عنوان مسافران لندن معرفی شدند.

کادر فنی تیم ملی تکواندو برخلاف 2 دوره قبلی المپیک تصمیم گرفت بدون برگزاری دیدار انتخابی نفرات مورد نظر خود را انتخاب کند. بر این اساس محمد باقری معتمد در وزن 68 کیلوگرم، یوسف کرمی در وزن 80 کیلوگرم و سوسن حاجی پور در وزن 68 کیلوگرم راهی این رویداد بزرگ خواهند شد.

یوسف کرمی که مدال برنز المپیک 2004 آتن را هم در کارنامه دارد، درباره حضور در المپیک لندن تصریح کرد: بعد از یک وقفه 8 ساله دوباره به المپیک بازمی گردم و این بار سخت تلاش خواهم کرد با مدال زرین به کشورم برگردم. در این راه نسبت به سال 2004 تجربه بیشتری دارم و معتقدم با تلاش و پشتکار می توان به هر چیزی رسید.کاپیتان تیم ملی درباره رقیبان خود در لندن گفت: در هر وزن از رقابت های تکواندو 16 نفر حضور دارند که همه با عناوین قهرمانی قاره ای و جهانی راهی لندن می شوند. برای رسیدن به مدال هم بدون توجه به نام حریفان باید در تمام مسابقات پیروز شد.

کرمی تصریح کرد: من مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای وزن 80 کیلوگرم المپیک 2012 لندن هستم و با تمام قوا و آمادگی بالاراهی لندن می شوم، فرق هم نمی کند با کدام حریف مبارزه می کنم.

محمد باقری معتمد هم دراین باره به مهر گفت: درست همان روزی که هادی ساعی در المپیک 2008 پکن مدال طلاگرفت، برای لندن دورخیز کردم و با ترسیم این هدف، 4 سال تمام المپیکی زندگی کردم، کمتر در کنار خانواده ام بودم و بیشتر اوقات در اردوهای تیم ملی حضور داشتم و آسیب های متعددی را تحمل کردم. در هر میدانی برای کسب بهترین مدال به میدان رفتم و تمام تلاشم انجام دستورهای کادر فنی بود و اکنون خوشحالم که نتیجه زحماتم را گرفتم.