آرشیو دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۱، شماره ۳۴۵۹
اقتصادی
۴

تکرار وعده اعطای سبد ویژه کالایی ماه رمضان به کارمندان

وزیر صنعت، معدن و تجارت از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالابا قیمت مناسب و مصوب در آستانه ماه مبارک رمضان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا، مهدی غضنفری در گردهمایی بزرگ مبلغان ماه رمضان در قم، همچنین از ارائه سبد کالاویژه ماه مبارک رمضان به کارمندان دولت خبر داد. این در حالی است که این وعده سال های پیش هم داده شد، اما به مرحله عمل نرسیده است. از سوی دیگر رئیس شورای اصناف کشور جزئیات قیمت های کالاهای اساسی در نمایشگاه های ضیافت را اعلام کرد.

به گزارش فارس، قاسم نوده فراهانی دیروز در یک نشست خبری اظهار کرد: نمایشگاه های ضیافت در 300 مرکز عرضه مستقیم کالااز امروز آغاز و تا 12 روز ادامه خواهد داشت، ساعت کار این نمایشگاه ها در تهران از 11 صبح تا 10 شب و در استان ها با توجه به شرایط اقلیمی تعیین می شود.

وی افزود: نمایشگاه های تهران در سه نقطه مصلای تهران، فرهنگسرای خاوران و حکیمیه تهرانپارس برگزار و کالاهای مورد نیازبا 5 تا 15 درصد تخفیف عرضه می شود.

رئیس شورای اصناف کشور گفت: روزانه هزار تن مرغ به قیمت 4700 تومان در این نمایشگاه ها عرضه می شود و قیمت مرغ برای سطح شهر تهران هر کیلوگرم 5200 تومان، قیمت لاشه گوسفند 17 هزار و500 تومان و قیمت گوشت مخلوط گوساله 18 هزار و500 تومان تعیین شده است.

وی افزود: درخصوص تامین حبوبات مشکلی نداریم و با کاهش قیمت مواجه بوده است، همچنین سه نوع خرما به قیمت 3700، 4200 و 4700 تومان عرضه می شود.

فراهانی گفت: قیمت برنج تایلندی 710 تومان، برنج هندی 1900 تومان، برنج اروگوئه1270 تومان و برنج ایرانی 1900 تومان در این نمایشگاه ها عرضه می شود.