آرشیو دوشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۷۱
حوادث
۱۹

داماد از پدرزنش تصاویر غیراخلاقی می ساخت

مرد جوان که در پی اختلاف با پدر زن خود، تصاویر غیراخلاقی تهیه و به خانه او ارسال می کرد، تحت تعقیب پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت.

به گزارش جام جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از داماد خانواده به اتهام ارسال تصاویر غیراخلاقی ساختگی به خانه اش شکایت کرد. شاکی گفت: از چندی پیش رفتار دامادم تغییر کرده بود؛ به طوری که حتی اجازه نمی داد دخترم به خانه مان بیاید و همیشه با او دعوا می کرد. این رفتارها ادامه داشت تا این که دخترم پس از مشاجره با شوهرش، به خانه من آمد.

وی اضافه کرد: در این مدت دامادم به عناوین مختلف برای دخترم و خانواده مان ایجاد مزاحمت می کرد. چند بار هم با او صحبت کردم اما بی نتیجه بود.

شاکی یادآور شد: مزاحمت های دامادم ادامه داشت تا این که چند روز پیش زنگ خانه مان به صدا درآمد و وقتی در را باز کردم، کسی را ندیدم و فقط یک پاکت مقابل در خانه افتاده بود. وی افزود: با باز کردن پاکت تعدادی تصویر غیراخلاقی جعلی از خودم را دیدم و بشدت شوکه شدم. سراسیمه به طرف خیابان رفته و دامادم را دیدم که با مشاهده من بسرعت سوار موتورسیکلت شد و فرار کرد. در پی این شکایت، پرونده ای تشکیل و تحقیق پلیس آگاهی در این باره آغاز شد.

در مرحله بعدی ماموران به خانه متهم فراری در مرکز شهر اعزام شدند اما کسی در خانه نبود. ماموران در تحقیق از همسایه ها متوجه شدند، مرد جوان چند روزی است به خانه مراجعه نکرده و کسی از او خبری ندارد. در پی فرار مرموز داماد انتقامجو، جستجوی پلیس برای دستگیری او آغاز شده است.