آرشیو دوشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۷۱
حوادث
۱۹

اجبار برای رفتن به کمپ از مرد معتاد قاتل ساخت

مرد معتاد که برای ممانعت از انتقال وی به کمپی در اسلامشهر، با برادرش درگیر شده و او را کشته و متواری شده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش جام جم، چند روز پیش یکی از مسئولان بیمارستانی در شهرستان اسلامشهر با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از فوت مشکوک پسر هجده ساله ای که توسط خانواده اش به این مرکز درمانی منتقل شده بود، خبرداد.

در پی این تماس، ماموران انتظامی با حضور در بیمارستان در تحقیق از کارکنان آنجا متوجه شدند ساعاتی پیش والدین پسر جوان او را که با ضربه چاقو زخمی شده بود، به بیمارستان آورده اند، اما او با وجود تلاش پزشکان براثر خونریزی شدید فوت کرده است. ماموران در اولین مرحله، خانواده مرد فوت شده را که قصد خارج شدن از محوطه بیمارستان داشتند، شناسایی و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

در تحقیق از خانواده مرد جوان معلوم شد عامل جنایت پسر بزرگ تر آنها بوده که به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارد و شب حادثه هم در پی درگیری با برادر کوچک ترش او را با چاقو زخمی و با خودرویش فرار کرده است و هیچ خبری از او در دست نیست.

ماموران با اطلاعات به دست آمده، به جستجوی عامل جنایت پرداختند و در ادامه تصویر متهم و مشخصات خودروی وی در اختیار گشت های انتظامی قرار گرفت تا این که روز گذشته متهم در حالی که با یک دستگاه خودروی پراید در صالح شهر رباط کریم در تردد بود، از سوی پلیس این شهر شناسایی و دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به قتل برادر جوانش اعتراف کرد.

اعتراف به برادرکشی

متهم به قتل گفت: به مصرف ماده مخدر شیشه اعتیاد داشتم و بر سر همین موضوع مدام با اعضای خانواده ام درگیر بودم. شب حادثه میان من و برادر کوچک ترم درگیری پیش آمد. او می خواست با مسئولان یک کمپ تماس بگیرد و مرا به اجبار به آنجا منتقل کند، اما من حاضر به رفتن به کمپ نبودم.

وی افزود: با شدت گرفتن درگیری، عصبانی شده و با چاقو ضربه ای به برادرم زدم و سپس با خودرویم قصد فرار داشتم که والدینم از راه رسیدند. آنها را هم با چاقو تهدید و فرار کردم.

بنابر این گزارش، با اعتراف متهم به قتل برادر، او با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس اسلامشهر شد تا پس از بازسازی صحنه جنایت، روانه زندان شود.