آرشیو سه‌شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۷۲
جامعه
۱۸
حق با شماست

یک پزشک با دو حق ویزیت

کلاهی حکمت از کرج: بنا به گفته مسئولان سازمان تامین اجتماعی قرار بود ملبغ یکصد هزار تومان با حقوق بازنشستگان به حساب آنها واریز شود؛ ولی این کار صورت نگرفته است. چرا؟

یک شهروند از تهران: چرا به ما کارگران همانند کارمندان سبد کالای ماه رمضان اعطا نشده است؟

عوض زاده از آبادان: چرا پزشکان متخصص دو بار، یک بار برای معاینه و بار دیگر برای دیدن آزمایش هایی که برای تشخیص بهتر بیماری داده است، ویزیت دریافت می کنند؟ مسئولان وزارت بهداشت به این موضوع رسیدگی کنند.

جمعی از شهروندان: از کارگران پیمانی و شرکتی راه آهن هستیم که از هرگونه پاداش و سبدکالاو دیگر مزایایی که کارمندان رسمی از آن برخوردارند، محروم هستیم. چرا؟

ولی زاده از تبریز: وضع آسفالت جاده بستان آباد به روستای قرچه بسیار بد است. مسئولان اداره راه استان چاره ای در این زمینه بیندیشند.

اصلحی از کرج: مسئولان سازمان بهزیستی اجازه ندهند آسایشگاه قدس مرکز توانبخشی سالمندان کامرانی در کرج تعطیل شود؛ چرا که با این کار باعث سرگردانی بچه های معلولی می شوند که خانواده های آنان از قشر ضعیف جامعه بوده و به همین دلیل فشار مضاعفی به آنان وارد می شود.

جمعی از شهروندان از تهران: از ساعت 10 شب به بعد میدان تسلیحات نارمک تبدیل به پارکینگ خودروهای سنگین بویژه اتوبوس می شود، طوری که تردد در این میدان کاملامختل شده و موجب سلب آسایش اهالی می شود. از راهنمایی و رانندگی منطقه 8 تقاضای رسیدگی داریم.