آرشیو پنجشنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۷۴
حوادث
۱۹

رئیس پلیس تهران از کنترل همیشگی اوباش شناسنامه دار خبر داد

دستگیری بیش از 80 اوباش در پایتخت

رئیس پلیس تهران از دستگیری بیش از 80 نفر از اراذل و اوباش سطح یک و دو در محله خاوران خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا صبح دیروز با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در 375 محله شهر تهران، از دستگیری بیش از 80 نفر از اراذل و اوباش سطح یک و دو خبر داد و گفت: این طرح با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، یگان امداد، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری در محله های خاوران و اتابک تهران اجرا شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای این طرح و تعامل شهروندان تهرانی برای شناسایی مجرمان و مناطق جرم خیز، افزود: خوشبختانه در طرح برخورد و جمع آوری این مجرمان، پلیس پایتخت به اهدافی که پیش بینی کرده بود، رسید و توانست در اقدامی ضربتی بیش از 80 نفر از افراد شرور سطح یک و دو، سارقان و کیف قاپ ها و فروشندگان مواد مخدر را که در این مناطق فعالیت داشتند، دستگیر و از آنان مقادیر قابل توجهی سلاح سرد، اموال سرقتی و انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و ضبط کند.

وی تصریح کرد: با توافق دادستان شهر تهران، مقرر شده اراذل و اوباش پس از دستگیری در محلات در ملاعام گردانده شوند تا هیمنه پوشالی این افراد شکسته شود و احساس امنیت نیز در محلات پایتخت افزایش یابد.

سردار ساجدی نیا خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده دارای شناسنامه می شوند و با احضار به کلانتری ها و پایگاه های پلیس، زیرنظر قرار می گیرند. البته بیشتر این افراد محکوم به زندان و با احکام قضایی روبه رو می شوند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، طرح امنیت محله محور روزهای آینده در 375 محله شناسایی شده شهر تهران نیز اجرا خواهد شد.