آرشیو پنجشنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۷۴
حوادث
۱۹

چرای دام، انگیزه قتل نوجوان 17 ساله

درگیری اعضای دو خانواده با قتل پسر نوجوان و زخمی شدن چهار نفر دیگر در شهرستان کوثر از توابع استان اردبیل پایان یافت.

سرهنگ عالیزاده، رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل با اشاره به این خبر به جام جم گفت: چند روز پیش ماموران پلیس آگاهی اردبیل در جریان درگیری مرگباری در شهرستان کوثر قرار گرفتند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل دریافتند درگیری بین اعضای دو خانواده بر سر چرای دام در زمین زارعی یکی از طرفین نزاع رخ داده که در جریان آن پنج نفر با چاقو بشدت زخمی و راهی بیمارستان شده اند. در حالی که تحقیقات ادامه داشت، به ماموران اطلاع دادند یکی از مجروحان به نام علی هفده ساله بر اثر شدت جراحات جان باخته است.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل اضافه کرد: در پی این جنایت پرونده با دستور قضایی در اختیار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی اردبیل قرار گرفت و ماموران با حضور در محل و تحقیق از شاهدان ماجرا، عامل جنایت به نام مسعود را شناسایی کردندکه او نیز مجروح و در بیمارستان بستری بود. متهم پس از بهبود از بیمارستان به اداره آگاهی منتقل و در بازجویی منکر ارتکاب قتل شد.

وی تصریح کرد: تحقیقات در این زمینه در حالی ادامه دارد که تمام شاهدان مسعود را به عنوان قاتل معرفی کرده اند، اما وی در بازجویی منکر اتهام خود شده است.

هشدار پلیس

سرهنگ عالیزاده درباره خطرات حمل سلاح سرد به جوانان هشدار داد و گفت: متهمان پس از دستگیری در بازجویی مدعی می شوند هیچ وقت تصور نمی کردند حمل سلاح سرد آنها را به یک قاتل تبدیل کند. خانواده ها نیز باید با نظارت بر رفتار و کارهای فرزندان خود، در صورت مشاهده چاقو در جیب یا وسایل شخصی آنها، نسبت به خطرات حمل سلاح سرد به فرزندانشان هشدار دهند.