آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۸۱
ورزشی
۱۸

نخستین تمرین قوچان نژاد در اردوی ملی پوشان

اردوی تیم ملی فوتبال در مجارستان با معرفی یک مربی جدید و اولین حضور رضا قوچان نژاد در جمع ملی پوشان آغاز شد.

این تمرین روز پنجشنبه با حضور 20 بازیکن برگزار شد و در ابتدای آن، کرش، رضا قوچان نژاد و بدنساز جدید تیم ملی را به سایر بازیکنان معرفی و سپس دقایقی برای آنان صحبت کرد و سپس بازیکنان زیرنظر کاوبرگ بدن های خود را گرم کرده و آماده تمرین شدند.

در این تمرین تمامی بازیکنان بویژه قوچان نژاد که برای نخستین بار در اردوی تیم ایران حضور یافته بود، با طراوت و انگیزه زیادی تمرین کردند.ملی پوشان فوتبال روز گذشته دومین جلسه تمرینی خود را در کمپ تمرینی تیم ملی مجارستان برگزار کردند. این تمرین امروز هم در همین کمپ ادامه دارد، اما ملی پوشان برای تمرین فردا محل تمرین خود را تغییر خواهند داد. دلیل این تغییر هم حضور تیم ملی مجارستان در کمپ اختصاصی خودش است. تیم ملی مجارستان چهارشنبه هفته پیش رو در دیداری دوستانه به میدان خواهد رفت.تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی آماده می کند، در این اردو یک دیدار تدارکاتی را روز بیست و پنجم مرداد برابر تیم ملی تونس برگزار خواهد کرد.

2 پرسپولیسی دیگر در اردوی تیم ملی

به دلیل صادر نشدن ویزای محسن فروزان و رضا حقیقی، کرش تصمیم گرفت شهاب گردان و محمد نوری را به اردو دعوت کند. والی زاده، مدیر رسانه ای تیم ملی در این باره توضیح داد نام گردان و نوری پیش از این در فهرستی که کرش برای دریافت ویزا به فدراسیون فوتبال داده بود قرار داشت و ویزای آنان از سوی سفارت مجارستان صادر شده است.