آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۸۱
حوادث
۱۹

زوج سارق انباری های شمال تهران، بازداشت شدند

یک زوج سارق که پس از سرقت از یک انباری در محدوده دربند، محل سرقت را به آتش کشیده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهدی رضایانی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان محدوده دربند در ارتباط با سرقت از انبارهای این محدوده ماموران تجسس کلانتری 122 دربند محل های جرم خیز را زیر نظر گرفتند.

وی افزود: تحقیقات ادامه داشت تا این که شب گذشته یکی از شهروندان تهرانی ساکن محدوده فوق با پلیس 110 تماس گرفته و اعلام کرد دو سارق را در حال سرقت از انبار یکی از خانه های یک مجتمع مشاهده کرده است.وی اظهار کرد: بلافاصله ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و در عملیات ضربتی دو سارق را که پس از به آتش کشیدن محل سرقت، در حال فرار بودند، بازداشت کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: این دو متهم که پگاه و جواد نام داشتند، به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل شدند. در بررسی ها هر دو متهم به جرم خود اعتراف و اعلام کردند که پس از سرقت برای این که ردی از خود به جای نگذارند، محل سرقت را به آتش می کشیدند.

در بازرسی از خودروی متهمان چهار تخته فرش، دو کیسه برنج و یک دستگاه رادیو ضبط کشف شد. متهمان همراه اقلام کشف شده، برای ادامه تحقیقات به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.