آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۸۱
حوادث
۱۹

آدم ربای مزاحم در محاصره پلیس

فردی که به اتهام آدم ربایی تحت تعقیب مراجع قضایی استان تهران بود، در عملیات ویژه توسط ماموران پلیس مرکز اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدعلی بختیاری، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت چند شهروند مبنی براین که فردی ناشناس با یک دستگاه خودروی مزدا3 برای کودکان آنها ایجاد مزاحمت کرده و موجب سلب آسایش محله آنها شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل گروهی به گشت زنی های محسوس و نامحسوس در محله های مذکور پرداختند تا این که شب گذشته خودروی مورد نظر را مشاهده و آن را تعقیب کردند.وی تصریح کرد: راننده خودرو با مشاهده ماموران در حالی که بسیار غافلگیر شده بود وقصد فرار داشت، در اقدام ضربتی توسط ماموران دستگیر شد.

رئیس پلیس مرکز استان افزود: خودروی فرد متهم نیز توقیف و وی برای تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شد. متهم در حالی منکر هرگونه اتهامی بود که در مواجهه با مدارک مستند پلیس و روبه رو شدن با شاکیان به جرم خوداعتراف کرد.سرهنگ بختیاری خاطرنشان کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد وی به اتهام آدم ربایی تحت تعقیب مراجع قضایی استان تهران بوده که با توجه به سکونت وی در اصفهان، پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.