آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۸۱
حوادث
۱۹

فریب 30 زن به بهانه ازدواج

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری مردی خبر داد که به بهانه ازدواج، حدود 30 زن را اغفال کرده بود.

سرهنگ حسین بیدمشکی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که هفدهم خرداد امسال زنی با ارائه دادخواست قضایی به این پلیس مدعی شد که از سوی فردی اغفال شده است، گفت: این فرد در اظهارات خود عنوان کرد فردی به نام «محمدرضا» به بهانه ازدواج او را اغفال کرده و پس از برقراری رابطه با تهدید و سوءاستفاده از این موضوع که از رابطه شان فیلمبرداری کرده، 55 میلیون ریال پول و یک دستگاه گوشی تلفن همراه از او اخاذی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: با توجه به اظهارات شاکی مبنی بر این که چندی پیش «محمدرضا» او را به عنوان خواهرش به خواستگاری فرد دیگری در مشهد برده، مشخص شد این فرد با استفاده از این شگرد دختران زیادی را اغفال کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضایی، شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی طرقبه شاندیز قرار گرفت تا این که کارآگاهان «محمدرضا» را در خانه اش دستگیر و از منزل متهم نیز گوشی تلفن همراه شاکی و یک کیس کامپیوتر کشف کردند. وی خاطرنشان کرد: محمدرضا در بازجویی در مواجهه با شواهد و مدارک موجود لب به اعتراف گشود؛ اما ادعاهای شاکی را قبول نکرد.

بیدمشکی با بیان این که متهم علت و انگیزه اصلی خود را از اغفال دختران، خیانت همسر سابقش عنوان کرد، گفت: کارآگاهان در بررسی گوشی تلفن همراه متهم، حدود 30 شماره تلفن متعلق به زنان را کشف کردند که با آنان در ارتباط بوده است. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی یادآور شد: کارآگاهان در ادامه بررسی ها دریافتند صاحبان اکثر شماره های موجود به علت حفظ آبرو و حیثیت و ترس از پیگرد قضایی حاضر به طرح شکایت نشدند و در ادامه پرونده همراه متهم تحویل دادسرا شد.