آرشیو سه‌شنبه ۲۸‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۳۵۱۰
صفحه اول
۱

سرمربی تیم ملی: هیچ مربی دیگری به کادر فنی اضافه نمی شود

کرش حاضر به پذیرش ضعف هایش نشد

هرچند منتقدان و کارشناسان فوتبال طی روزهای گذشته حضور یکی مربی ایرانی کاربلد در کادر فنی تیم ملی را راه برون رفت از وضع متزلزل کنونی تیم دانستند، اما کارلوس کرش سرمربی تیم دیروز تاکید کرد که هیچ مربی به کادر فنی اضافه نخواهد شد!

کرش در این باره تصریح کرد: از کادر فنی تیم ملی رضایت کامل دارم. آنها سرشار از انگیزه هستند و روی کارشان تمرکز زیادی دارند و من به آنها اعتماد کامل دارم. هیچ مربی جدیدی به ما اضافه نمی شود. کادر فنی با همین نفرات و با تمام قوا به کارش ادامه خواهد داد.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد جلسه اش با علی کفاشیان قبل از ترک ایران گفت: جلسه ای که با کفاشیان داشتم مربوط به امور تیم ملی و نحوه آماده سازی تیم قبل از بازی مهم با کره جنوبی بود. با توجه به این که مجبور بودم برای حضور در دادگاه، ایران را ترک کنم، باید چند تصمیم اساسی در مورد اردو و برنامه های تیم ملی می گرفتم و با رئیس فدراسیون در این زمینه صحبت کردم.

وی در مورد دلیل لغو مسابقه دوستانه با کره شمالی به فارس،گفت: تیم ملی 7 8 بازیکن مصدوم دارد و با توجه به این همه بازیکن مصدوم نمی خواستم قبل از بازی با کره جنوبی، یک بازی سخت با کره شمالی انجام شود. این بازی دوستانه لغو نشده، بلکه به تعویق افتاده و در زمان دیگری برگزار خواهد شد. نمی خواستم قبل از بازی با کره جنوبی ریسک کنم و بازی سنگینی مقابل کره شمالی داشته باشیم.

شناخت حریفان ایران در غرب آسیا

قرعه کشی رقابت های فوتبال غرب آسیا در شرایطی در کویت برگزار شد که تیم ایران در کنار تیم های بحرین، یمن و عربستان در گروه دوم این مسابقه ها قرار گرفت. در گروه اول این مسابقه ها هم تیم میزبان به همراه لبنان، فلسطین و عمان قرار گرفته است. در دیگر گروه هم تیم های عراق، سوریه و اردن جای دارند. بر اساس قانون این مسابقه ها، تیم های نخست هر گروه همراه بهترین تیم دوم گروه های سه گانه به نیمه نهایی صعود می کنند. این رقابت ها آذر سال جاری در کویت برگزار می شود و شاگردان کرش هم در این رقابت ها به میدان می روند.