آرشیو پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۱۸
حوادث
۱۹

انفجار ترقه دست ساز، جوان 19 ساله را کشت

انفجار چهار کیلوگرم ترقه دست ساز در شهرستان برخوار اصفهان به کشته شدن یک جوان نوزده ساله و سوختگی شدید یک نوجوان چهارده ساله منجر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر بیگلری، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: با واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت و گزارش آن از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد دو جوان نوزده و چهارده ساله که چهار کیلوگرم ترقه دست ساز حمل می کردند، بر اثر واژگونی موتورسیکلت و انفجار ترقه ها دچار سوختگی شدید شده اند که متاسفانه جوان نوزده ساله به علت قطع شدن دستش از ناحیه کتف در دم کشته و جوان دیگر نیز دچار سوختگی شدید شده و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافته است.

این مقام مسئول با بیان این که در این حادثه موتورسیکلت به طور کامل در آتش سوخت، تصریح کرد: برابر اعلام بیمارستان، جوان چهارده ساله نیز دچار 30 درصد سوختگی شده است.

سرهنگ بیگلری با بیان این که این حادثه یک جشن عروسی را به مراسم عزا مبدل ساخت، به جوانان و نوجوانان هشدار داد: استفاده از مواد محترقه، خطرات بی شمار و بعضا جبران ناپذیری را به دنبال دارد، لذا توصیه می شود تحت هیچ شرایطی برای یک لحظه هیجان و شادی جان خود و دیگران را به خطر نیندازید.