آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۲۷
سیاسی
۲

رضایی: نرخ ارز در دوره هاشمی و خاتمی هم افزایش 2 برابری داشت

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قیمت ارز در دوره هاشمی و خاتمی نیز افزایش هایی در حد دو برابر داشت ولی این افزایش طی هشت سال صورت گرفت؛ اما در دوره احمدی نژاد این قیمت ثابت ماند و همچون آزاد شدن یک فنر، ناگهان افزایش یافت.

به گزارش فارس، محسن رضایی تصریح کرد: البته الان تجارت و اقتصاد ما با تهدید و مشکل مواجه شده ولی ما می توانیم از این مرحله عبور کرده و فتح خیبری و بدری داشته باشیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره نوسانات بازار ارز و طلاگفت: یک عامل این نوسانات آماده نبودن دولتمردان ما بوده است، شاید شناخت و در نتیجه آمادگی نداشته اند اما این روزها شاهدیم که دولت سیاست هایی پیش گرفته که در حال حرکت به سمت تثبیت قیمت ارز هستیم. رضایی با بیان این که بنگاه های ما با تحریم مواجهند گفت: برای مدیریت این وضع و تبدیل تهدیدها به فرصت لازم است به سمت الگوی جدیدی از اداره و مدیریت اقتصادی کشور حرکت کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود درباره تهدیدات صهیونیست ها علیه ایران خاطرنشان کرد: ما خواهان جنگ نیستیم ولی خود را برای دفاع کاملاآماده کرده ایم، البته صهیونیست ها جرات حمله به ایران را هم ندارند و این حرف ها را برای کسب امتیاز از رئیس جمهور آینده آمریکا می زنند ولی اگر حمله کنند قدرت بازدارنده ایران ضربه مهلکی به آنها خواهد زد و تعداد تلفات اسرائیل از ده هزار نفر کمتر نخواهد بود؛ لذا آنها خیلی زود متوقف خواهند شد.