آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۲۷
سیاسی
۲

آقاتهرانی: تخریب مسئولان به ضرر کشور است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات اقتصادی به فکر، اندیشه، تدبیر و تدبر نیازمند است، نباید خدای ناکرده در این شرایط با لج و لجبازی همدیگر را تخریب کنیم، هیچ چیز از این موضوع به دست نمی آید و ضرر جدی برای کشور است.

به گزارش مهر، مرتضی آقاتهرانی در حاشیه جلسه علنی دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که اکنون در زمان گذار از پیچ های تاریخی برای رسیدن به قله هستیم، گفت: در چنین شرایطی مسئولان باید ولایتمدار باشند و درک درستی از موقعیت زمانی و مکانی داشته باشند تا دشمن طمع نکند.

نماینده تهران در مجلس با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: از این رو جامعه باید آرامش جدی داشته باشد و از لحاظ امنیتی و فکری مسائل را باید حل کرد.

آقاتهرانی با بیان این که باید طبق بیانات مقام معظم رهبری با یکدیگر تعامل داشته باشیم، تصریح کرد: این که کسی موضوعی را مطرح کند و دیگری علیه او حرفی بزند، کار بچگانه ای است و درست نیست، مردم هم خوششان نمی آید، باید در مقابل این اقدامات در پیشگاه خدا پاسخگو باشیم. ما مسئول هستیم و با افراد دیگر فرق داریم.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: اگر اختلافات را به جامعه بکشانیم و کارها را به گردن یکدیگر بیندازیم، فکر می کنید که چه کسی سود می برد؟

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جامعه به آرامش نیاز دارد. در شرایط کنونی، لج و لجبازی و تخریب یکدیگر هیچ حاصلی ندارد و به نفع هیچ کسی نیست.

وی افزود: چند وقت پیش برای کار فرهنگی به خارج از کشور سفر کردم، در آنجا دیدم که جوانان دنیا به عنوان یک الگو به ما نگاه می کنند، از این رو چرا بعضی افراد ملاحظات لازم را در این رابطه انجام نمی دهند. بنده این موضعگیری ها را غلط می دانم. حال از جانب هر کسی که باشد.