آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۲۷
جامعه
۱۷
حق با شماست

محرومیت از قبولی به دلیل بدهی شهریه

محمدهادی بیدکلمه: دانشجوی کاردانی رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد رودهن هستم که ضمن شرکت و قبولی در امتحانات پایان ترم دانشگاه و متعاقبا قبولی در دانشگاه دیگر، به دلیل پرداخت نکردن شهریه پیش از شرکت در امتحانات، قبولی اینجانب در ترم آخر را مردود اعلام کردند. از مسئولان دانشگاه تقاضای رسیدگی دارم.

اوجی از شهرستان پارس آباد: برای شرکت در آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن شش ماه قبل ثبت نام کردم که هر بار هم به مدت یک ماه، مهلت آن تمدید شده اما هیچ آزمونی برگزار نشده است و هیچ کس هم در مورد استرداد مبلغ پرداختی برای ثبت نام جوابگو نیست.

بهزاد رمضانی مقدم: در مورد انتقاد از دولت و پاسخگو نبودن می خواستم عرض کنم که ما تا دیروز چای نیم کیلویی گلستان را 6000 تومان خریداری می کردیم که از امروز قیمت آن به 11 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

حیدری از بازار آهن تهران: دو ماه است به مخابرات منطقه 13 آبان مراجعه کرده و درخواست خدمات ای دی اس ال می دهم اما مسئولان مربوط مدام امروز و فردا می کنند و می گویند باید خط جدید بگیرید، در صورتی که در دیگر مناطق چنین موردی نیست و با این حال وقتی حاضر شدیم که خط جدید هم بگیریم، در کمال خونسردی می گویند که امکان سرویس دهی برای آن محدوده وجود ندارد.

یک شهروند: سال 80 یک خانه کلنگی 80 متری با شراکت پدرم با کلی بدهی خریداری کردم. اخیرا اداره برق مولوی نامه ای فرستاده است با این مضمون که برای افزایش قدرت کنتور به اداره برق منطقه مراجعه کنید و وقتی مراجعه کردیم، گفتند که باید 200هزار تومان به صورت نقدی به بانک صادرات واریز کنید. سوال من این است: با این که پول برق ما در ماه حتی ده هزار تومان هم نمی شود و من نیز یک کارگر ساده خدمات شهری هستم که در ماه مبلغ 400 هزار تومان عایدی دارم، چرا باید این پول را واریز کنم؟