آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۲۷
فرهنگ و هنر
۵

سن پطرزبورگ 2» در روسیه کلید می خورد

فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ 2» که هنوز کارگردانش قطعی نشده، پس از نهایی شدن فیلمنامه در روسیه وارد مرحله فیلمبرداری می شود.

حمید اعتباریان، تهیه کننده سینما درخصوص فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ 2» به فارس گفت: قرار است پیمان قاسمخانی هرچه زودتر فیلمنامه این کار را بنویسد، البته ایشان خط اصلی داستان را نوشته اند، اما باید درگیری هایش را کم کرده و سراغ نگارش نسخه نهایی این کار برود تا براساس روند نگارش فیلمنامه درباره چگونگی زمانبندی تولید کار هم به نتیجه نهایی برسیم.

او در ادامه در مورد کارگردان «سن پطرزبورگ 2» گفت: برای کارگردانی این کار هم هرچند در ابتدا به دنبال انتخاب یک کارگردان جوان بودیم، اما در نهایت با بهروز افخمی صحبت هایی کرده ام، اما منجر به عقد قرارداد نهایی نشده است.

تهیه کننده «شام عروسی» در ادامه در مورد حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: «سن پطرزبورگ 2» قطعا به جشنواره سی و یکم فیلم فجر نمی رسد؛ چراکه من اعتقادی به این ندارم که هر فیلمی باید در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد. «سن پطرزبورگ 2» اصلافیلم جشنواره ای نیست.

او در ادامه در مورد لوکیشن های «سن پطرزبورگ 2» اظهار کرد: اکثر لوکیشن های کار در روسیه است و بخش اندکی هم در تهران فیلمبرداری می شود، برای همین برای تولید کار به بودجه بالایی نیاز داریم.