آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۳۷
سیاسی
۲

اعضای بسیج و نیروی انتظامی مانع عملیات انتحاری در صفوف نمازگزاران شدند

ناکامی تروریست ها در چابهار

بسیج و نیروی انتظامی، مانع عملیات انتحاری فردی تروریست در صفوف نمازگزاران مسجد امام حسین(ع) چابهار شدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این عامل تروریستی دیروز به منظور عملیات انتحاری، قصد ورود به مسجد امام حسین(ع) چابهار را داشت که با واکنش سریع نیروهای بسیجی و انتظامی مواجه شد و حین شناسایی و تعقیب و گریز بر اثر انفجار جلیقه انفجاری به هلاکت رسید. ایرج حیدری، فرماندار چابهار با اعلام شناسایی فرد تروریست گفت: در مقابله با این اقدام تروریستی، دو جوان بسیجی به نام های مرتضی آسوده و حامد بزی به شهادت رسیدند و یک نفر از نیروهای انتظامی هم زخمی شد.

وی افزود: چهار نفر که سه نفر آنان کودک بودند، در نزدیکی محل انفجار به صورت سطحی مجروح شدند که پس از مداوا در بیمارستان مرخص شدند. این حادثه پس از برگزاری نماز جمعه دیروز چابهار به وقوع پیوست.

مهدی کوچک زاده، نماینده تهران در مجلس نیز با بیان این که دشمن می داند محاصره اقتصادی و تهدید نظامی، آنها را در ایران به اهدافشان نخواهد رساند، گفت: به همین دلیل آنها با انجام عملیات انتحاری در صدد برهم زدن اتحاد در داخل هستند. وی در گفت وگو با فارس افزود: این اقدام و اقداماتی از این قبیل با هدف دامن زدن به اختلافات داخلی صورت می گیرد و ایجاد اختلافات داخلی، راهی است که آنها برای رسیدن به هدفشان درپیش گرفته اند. کوچک زاده گفت: برای همین در شرایط کنونی، دشمنان محاصره اقتصادی و حمله نظامی را برجسته می کنند تا ما را از اتحاد در داخل غافل ساخته و از طریق مزدورانشان و با انجام عملیات انتحاری توسط آنان در میان احزاب و قومیت های مختلف موجب ایجاد اختلاف در داخل کشور شوند.