آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۳۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

امیرحسین رستمی جراح شد

امیرحسین رستمی در سریال تلویزیونی «دختران حوا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده نقش یک جراح را بازی می کند. نقش همسر او را تینا آخوندتبار بازی می کند که در سریال «دیوار» نقش خورشید را بازی می کرد.

امیرحسین رستمی درباره نقش خود در سریال «دختران حوا» به جام جم گفت: این سریال ملودرام است و با کار قبلی سهیلی زاده با نام «سه پنج دو» تفاوت دارد. ویژگی این کارگردان ساخت ملودرام های جذاب و تاثیرگذار در تلویزیون است. می توانم بگویم دختران حوا هم جزو ملودرام های خوب خواهد بود.

وی افزود: در این سریال نقشم بر خلاف کارهای قبلی ام جدی است. البته رگه های منفی هم دارد، اما نمی توان گفت کاملامنفی است، چون این شخصیت با وجود این که نقشه های نه چندان خوب می کشد، اما کارهای خوب هم انجام می دهد.

رستمی با بیان این که در سریال دختران حوا نقش یک جراح را بازی می کند، گفت: این جراح در یک بیمارستان شاغل است. رئیس بیمارستان فردی به نام راد است که سهامدار بیمارستان هم هست. جراح به واسطه او با دخترش ازدواج می کند و درگیر ماجراهایی می شود.

وی با اشاره به همبازی هایش در این سریال گفت: در دختران حوا نقش راد (پدرزنم) را ایرج راد و نقش همسرم را تینا آخوندتبار بازی می کنند. پوریا پورسرخ هم پسر خلافکاری است که من از او می خواهم کارهایی را انجام بدهد.

رستمی درباره معیارهایش برای بازی در سریال دختران حوا افزود: علاقه مند بودم یک نقش جدی را بنا به پیشنهاد یکی از منتقدان تجربه کنم. انگیزه دیگرم کارگردانی حسین سهیلی زاده بود. به نظرم او یکی از بهترین کارگردانان در زمینه ساخت ملودرام است.

وی عنوان کرد: البته منظورم این نیست که او فقط در ساخت ملودرام اشراف دارد، بلکه در کارهای کمدی هم تخصص دارد و هنوز هم از «سه پنج دو» به عنوان یکی از کارهای خوبم یاد می کنم. باید بگویم بازی در سریال دختران حوا یک تجربه جدید برایم است.

رستمی با اشاره به این که بزودی بازی اش در سریال یک تکه زمین شروع می شود، گفت: در این سریال نقش داماد حاج حیدر را بازی می کنم که درگیر یک سوءتفاهم می شود.

امیرحسین رستمی فیلم های «خاطره آن شب بارانی» به کارگردانی سیامک شائقی و «سورپرایز» ساخته مهدی ودادی را آماده اکران دارد. او در سریال های شمس العماره، سه پنج دو و وضعیت سفید بازی کرده است.