آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۳۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

تغییر ساعت پخش رادیو مهر بعد از محرم و صفر

رادیو فصلی مهر پس از اتمام ماه های محرم و صفر برنامه هایش را از ساعت 6 صبح تا 4 بعدازظهر پخش می کند. این در حالی است که اکنون این شبکه در ساعات میانی روز پخش برنامه هایش را به مدت6 ساعت متوقف می کند.

رضا رضایی، مدیر رادیو مهر با اعلام این خبر که پس از اتمام ماه محرم مشکل پخش بوق در ساعات توقف پخش برطرف می شود، به جام جم گفت: هم اکنون رادیو مهر از ساعت 6 تا 10 صبح و 16 تا 20 برنامه پخش می کند. ما موظف بودیم روزانه هشت ساعت پخش برنامه داشته باشیم که با توجه به توزیع مخاطب در ساعات شبانه روز، این ساعت ها را انتخاب کردیم، زیرا نتیجه نظرسنجی های سازمان صدا و سیما نشان می دهد که اوج تعداد شنوندگان رادیو در این ساعات است.

وی افزود: پس از اتمام دو ماه عزاداری محرم و صفر رادیو لبخند راه اندازی می شود و برنامه هایش را از ساعت 4 بعدازظهر تا 12 شب روانه آنتن می کند. در این حالت زمان پخش رادیو مهر از ساعت 6 صبح تا 4 بعدازظهر می شود.

رضایی با بیان این که مخاطبان رادیو مهر از رادیو تابستانه بیشتر است، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه 4000 تا 9000 هزار پیامک به برنامه های ما ارسال می شود.

وی افزایش بخش های آموزشی را از جمله رویکردهای رادیو مهر خواند و توضیح داد: هم اکنون در حوزه های آموزش فرهنگ شهروندی و آپارتمان نشینی برنامه پخش می کنیم و بزودی موضوعاتی چون آموزش زبان انگلیسی هم به این مجموعه اضافه می شود.