آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۳۷
ورزش
۱۸

رویانیان: بازیکنی مثل کریمی را اسطوره نکنید

بعد از انتقاد تند علی کریمی از محمد رویانیان، مدیرعامل قرمزها هم کریمی را «نیمکت نشین بازی با کره جنوبی» خطاب قرار داد تا عملاهیچ شانسی برای بازگشت بازیکن محبوب پرسپولیسی ها به این تیم باقی نماند.

محمد رویانیان با تاکید براین که نباید بازیکنی که مقابل کره جنوبی نیمکت نشین بوده است را«بت» کنیم، گفت: افراط و تفریط رسانه ها، باعث خلق ستاره های بادکنکی در فوتبال شده و برخی ها را تبدیل به اسطوره کرده است. اینها تناقض هایی است که مردم ایران، هواداران و رسانه ها را سرگردان کرده و توهم را در برخی از رسانه ها تشدید می کند و بازیکنان غیرتمندی را که فقط به فکر رشد و پیشرفت تیم خود بوده و حاشیه ای ندارند دلسرد کرده و پایین می کشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین خطاب به برخی رسانه ها افزود: نمایش های چندگانه و متضاد شما مخاطب را به تعارض می کشاند. در چنین شرایطی باید یک نفر پیدا شود تا به این رفتارهای متضاد اعتراض کند.

رویانیان در ادامه گفت: اگر ستاره ای رفتارش غلط بود، بگویید این ستاره با اشتباهات خود به تیمش ضربه زده است و نباید او را تبدیل به بت و اسطوره کنیم، منظور من بازیکن تیم ملی است که در لبنان بازی کرد و در آن بازی تیم ملی باخت اما در مقابل کره جنوبی نیمکت نشین بود با این حال تیم ملی موفق شد کره را ببرد. چرا چنین بازیکنی را تبدیل به اسطوره و بت می کنیم بدون آن که به رفتارهای گذشته او در قبال باشگاهش نگاه کنیم این گونه رفتارها فوتبال را کماکان ستاره محور، بازیکن سالار و مدیریت آن را پول محور خواهد کرد.