آرشیو یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۵۵
سیاسی
۲

هاشمی: باید معایب و سوءمدیریت ها را رفع کرد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکلات برخی واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی در کشور گفت: باید اشکال ها را شناخت و درصدد رفع معایب و سوءمدیریت ها برآمد.

به گزارش ایسنا، آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از اعضای چهارمین نشست مجلس کارگری گفت: کارگران با وجود این که همواره قانع بوده اند و حقوقشان به درستی ادا نشده است، اما کمترین هزینه، خطر و دردسر را برای کشور داشته اند و در مقابل با صداقت و سخت کوشی نیازمندی های جامعه را تا حد توان تامین کرده اند.

وی با تشریح اوضاع اقتصادی کشور، تصریح کرد: در حال حاضر درآمد و هزینه این قشر در کشور با هم تطابق ندارد و بسیاری از مزدبگیران در تامین معاش خانواده خود مشکل دارند. هاشمی رفسنجانی با اشاره به وضع کنونی کشور گفت: استکبار جهانی همواره به دنبال تامین منافع خود است و ما نیز می توانیم مدبرانه، حقوق خود را تامین و از عظمت مردم متمدن ایران و نظام و انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مردم ایران با ایثار و فداکاری، انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی و عرصه های دیگر را با موفقیت به سرانجام رسانده و با ساخت زیربناها، کشور را در موقعیت جهش بزرگ قرار دادند، لذا مسئولان کشور باید قدر این نعمت را بدانند و تدبیر، تلاش، پیشرفت و توسعه را به مردم عزیز ایران ارزانی دارند.