آرشیو یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۵۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

آقا معلم به شبکه پویا می آید

مجموعه انیمیشن های «واژک» و «آقا معلم و بچه ها» در مرکز پویانمایی صبا، مراحل پایانی تولید را سپری می کنند. این انیمیشن ها بزودی از شبکه پویا روی آنتن می رود.

حسام ناظری، تهیه کننده «واژک» درباره این انیمیشن به «جام جم» گفت: این انیمیشن به کارگردانی اوستا فروردین و با تکنیک سه بعدی، در 52 قسمت 5 دقیقه ای تهیه شده و در حال حاضر در مرحله تدوین و صداگذاری است.

وی افزود: «واژک» به قلم راضیه کاظم زاده، داستان آشنایی دختر پنج ساله ای به نام هستی با کتاب واژک است که به واسطه آن با دو شخصیت «واژک» (یک پیرمرد) و «نشانه» (علامتی که مردمان قدیم به عنوان نشانه لابه لای کتاب می گذاشتند) آشنا می شود.

ناظری اضافه کرد: این مجموعه سعی دارد تا در خلال داستان های خود، کودکان را تشویق به کتابخوانی کند.

از عوامل تولید این مجموعه می توان به سرپرست بخش مدلساز: سارا کافی، سرپرست بخش انیمیت: آرش زرین، سرپرست فنی: میلاد داوودی، تدوین: حسین اسکندری، آهنگساز: علیرضا شیرین فر و مدیر دوبلاژ: محمدرضا علیمردانی اشاره کرد.

انیمیشن «آقا معلم و بچه ها» نیز به کارگردانی علی درخشی در 26 قسمت 12 دقیقه ای بزودی روی آنتن شبکه پویا می رود. داستان های این انیمیشن در مدرسه ای روستایی در مناطق کوهستانی جنگلی اتفاق می افتد که یک معلم و پنج کلاس ابتدایی دارد.معلم روستا مسئولیت اداره مدرسه و تدریس کلاس ها را به عهده دارد و هر روز اتفاق جالب و آموزنده ای در مدرسه رخ می دهد.

از عوامل این مجموعه می توان به مجری طرح: سیدحامد حسینی، موسیقی: علی میرآقاسی، مونتاژ: مهدی درخشی و مدیر دوبلاژ: علی مردانی اشاره کرد.